English

سرهنگ شا احمد ساکی خبر داد:

کشف بیش از ۲ تن گوشت قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند از کشف بیش از 2 تن گوشت قاچاق در نهاوند خبر داد.

کشف بیش از 2 تن گوشت قاچاق در نهاوند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ شا احمد ساکی، فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به کشف بیش از 2 تن گوشت قاچاق در نهاوند، اظهار داشت:  از یک  دستگاه خاور حامل ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

 

کشف بیش از 2 تن گوشت قاچاق در نهاوند

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خاور یخچال دار مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از 2 تن گوشت قاچاق در نهاوند، مطرح کرد:  طی بازرسی از این خودرو، ۲ تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت گاو قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با تشکر از مشارکت شهروندان در تامین نظم و امنیت و بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کننداز کشف دارو و آرد قاچاق و غیر مجاز به ارزش ۹۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شا احمد ساکی با اشاره به کشف بیش از 2 تن گوشت قاچاق در نهاوند، اظهار داشت: اجرای طرح های موضوعی به صورت مستمر در دستور کار پلیس نهاوند قرار دارد و یگان های انتظامی شهرستان بر اساس طرح های جامع تدوین شده، اقدامات لازم در این خصوص اجرایی می کنند و یکی از مهمترین طرح های اولویت دار در انتظامی نهاوند طرح مبارزه با کالای قاچاق است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر