English

محمد علی گرزین خبر داد:

حذف قبض کاغذی تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات همدان از حذف قبض کاغذی تلفن ثابت در همدان خبر داد.

حذف قبض کاغذی تلفن ثابت

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد علی گرزین، ​مدیرعامل شرکت مخابرات همدان  با اشاره به حذف قبض کاغذی تلفن ثابت، گفت:  از مهرماه سال جاری (سیکل سوم)، در شهرستان ها و مناطق مخابراتی استان، همزمان با سراسر کشور، قبض های کاغذی چاپ و توزیع نمی‌شود.

 

 حذف قبض کاغذی تلفن ثابت در همدان

 محمد علی گرزین افزود:برای آخرین بار صورت حساب مرداد و شهریور ماه مشترک های تلفن ثابت به صورت کاغذی چاپ و توزیع می شود و پس از آن صدور اینگونه قبض های کاغذی متوقف می شود.

وی صرفه‌جویی سالانه از حذف قبوض و به‌کارگیری این هزینه در راستای توسعه مخابرات را از اولویت‌های این شرکت دانست وگفت: تمام مشترک های تلفن‌ثابت در سراسر کشور از این پس می‌توانند با تماس با سامانه ۲۰۰۰، به‌صورت شبانه‌روزی از خدمات پرداخت قبوض استفاده کنند.

گرزین با اشاره به حذف قبض کاغذی تلفن ثابت، ادامه داد: وب‌سایت شرکت مخابرات همدان به نشانی www.tch.ir و کد دستوری ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشترک ها قرار دارد و مشترک ها می‌توانند با دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به‌صورت لحظه‌ای، نسبت به پرداخت کارکرد خود اقدام کنند.

وی با اشاره به حذف قبض کاغذی تلفن ثابت، عنوان کرد: ساده سازی فرایندها، ارائه خدمات به مشترکان در کمترین زمان و شفاف بودن همه امور مربوط به دریافت و پرداخت از مزایای مهم حذف قبض های کاغذی تلفن ثابت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر