English

مطائی در اسدآباد:

راه های روستایی در کشورهای اروپایی آسفالت نمی شود

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اینکه راه های روستایی در کشورهای اروپایی آسفالت نمی شود، از تعریض و بازسازی گردنه اسدآباد توسط حمل و نقل جاده ای خبر داد.

راه های روستایی در کشورهای اروپایی آسفالت نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مطائی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر یک روزه خود به اسدآباد با اشاره به  تعریض  و بازسازی گردنه اسدآباد و اینکه راه های روستایی در کشورهای اروپایی آسفالت نمی شود، اظهار داشت: به زودی 7 میلیارد تومان برای آغاز ادامه عملیات اجرایی این طرح به استان ابلاغ خواهد شد تا در ادامه این طرح ادامه باند جدید احداث و روکش شود.

 

*تعریض  و بازسازی گردنه اسدآباد 

مطائی افزود: تعریض  و بازسازی گردنه اسدآباد به طول 15 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 30 درصد به علت کمبود اعتبار تعطیل و در رکود به سر می برد که در بازدید از این پروژه قرار شد هر چه سریعتر تعیین تکلیف شده و پروژه از راه و شهرسازی به حمل و نقل جاده ای محول شود.

وی مطرح کرد: در رابطه با بازدید از کمربندی اسدآباد هم گفت: کمربندی در حال احداث اسدآباد را رنجبرزاده پیگیر بوده و مانیز از شرکت ساخت پیگیری بیشتری در این رابطه برای افتتاح هر چه سریعتر پروژه خواهیم داشت.

 

*راه های روستایی در کشورهای اروپایی آسفالت نمی شود

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به  راه های روستایی در کشورهای اروپایی آسفالت نمی شود، گفت: راه روستایی 2.5 کیلومتری گدار پهن به جاده سنقر به سمت داشبلاغ نیز یاد آورشد: قرار شده که بهسازی و آسفالت این مسیر هم براب دسترسی اهالی انجام شود.

مطائی خاطرنشان کرد: آسفالت جاده اسدآباد به سمت قروه که سال گذشته بخشی از آن انجام گرفته در این بازدید قرار شد 2 تا 3 کیلومتر دیگر ادامه راه آسفالت صورت گیرد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ادامه با اشاره به راه روستای سیاه گله به طول 3.5 کیلومتر تصریح کرد: از راهداری استان در این بازدید درخواست کردیم برای تردد مردم زیرسازی لازم را  انجام دهد.

مطائی خاطرنشان کرد: برای بهبود ترافیک تقاطع آجین نیز قرار شد تهیه طرح صورت گرفته تا اقدامات در بحث بهبود  ترافیک این تقاطع را انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  راه های روستایی در کشورهای اروپایی آسفالت نمی شودو بیان اینکه خوشبختانه کشور ما ایده آل گرا است و بهترین ها را برای مردم دوست دارد داشته باشد، اضافه کرد: در کشورهای اروپایی راه های روستایی را آسفالت نمی کنند و هنوز شنی است و برای آنان این امر توجیه اقتصادی ندارد اما ما سعی داریم از روستاها آسفالت را شروع کنیم چرا که این امر از نقش موثری در توسعه روستایی و مهاجرت معکوس برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر