English

عباس صوفی:

امسال جشنواره شهروندان برگزیده همدان بدون نقص برگزار خواهد شد

شهردار همدان ضمن اشاره به شهروندانی که عامل به وظایف شهروندی هستند از برگزاری بدون نقص جشنواره شهروندان برگزیده همدان در امسال خبر داد.

امسال جشنواره شهروندان برگزیده همدان بدون نقص برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، عباس صوفی، شهردار همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر چه برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده همدان سال گذشته، نقدهایی را به دنبال داشت اما سعی ما بر این است تا امسال جشنواره‌ای بدون نقص برگزار کنیم.

 

جشنواره شهروندان برگزیده بدون نقص برگزار خواهد شد

صوفی با بیان اینکه سیاست‌های مدیریت شهری می‌تواند در حوزه شهروندی بسیار موثر باشد، گفت: هدف از برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده همدان تقدیر و تشکر از شهروندان عامل به وظایف شهروندی است.

وی بیان کرد: اگر چه برگزاری جشنواره سال گذشته، نقدهایی را به دنبال داشت اما سعی بر این داریم تا امسال جشنواره‌ای بدون نقص برگزار کنیم.

شهردار همدان ادامه داد: در این جشنواره باید به شهروندانی که عامل به وظیفه خود هستند توجه کرده و از بخشی از توانمندی‌ها و اقدامات آنها تقدیر شود چرا که آنها سرمایه‌ی این شهر تاریخی هستند و می‌توانند الگویی برای دیگر شهروندان باشد.

صوفی با اشاره به اینکه اگر شهروندان وظایف خود را به خوبی در حوزه شهروندی انجام دهند بسیاری از مشکلات شهروندی رفع خواهد شد، عنوان کرد: سیاست‌های شهروندی می‌تواند در مدیریت شهری نیز موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که برگزاری این جشنواره هر سال برگزار شود و ادامه داشته باشد تا شهروندان مشارکت پذیر و اخلاق مدار معرفی شوند و الگویی برای دیگران باشند.

شهردار همدان اضافه کرد: معرفی و انتخاب شهروندان نمونه موجب توجه دیگر افراد به آنها می‌شود و با الگوبرداری از آنها توسعه و پایداری شهر ادامه خواهد دشت چرا که شاخصه اصلی یک شهر نمونه، داشتن شهروندان قانونمدار است.

 

شورای اجتماعی محلات، از نکات مدیریت خوب مدیریت شهری است

صوفی با بیان اینکه در برگزاری این دوره سعی داریم از تجارب سال گذشته استفاده کنیم افزود: بحث شورای اجتماعی محلات یکی از نکات خوب در حوزه مدیریت شهری است که در این برنامه ۴ محله دارای شورای اجتماعی شدند.

وی در رابطه با کمیته‌های برگزاری این جشنواره مطرح کرد: سه کمیته رسانه، اجرا و علمی برگزاری این جشنواره را بر عهده دارند که کمیته رسانه تا کنون در زمینه معرفی جشنواره به خوبی عمل کرده و از اقدامات شایسته آنها تشکر می‌کنم.

صوفی اظهار کرد: کمیته علمی این جشنواره پس از ۲۰ تیر فعالیت خود را در زمینه انتخاب شهروندان برگزیده آغاز می‌کند.

وی در پایان از اصحاب رسانه درخواست کرد: برای برگزاری شکوهمند این جشنواره نیازمند یاری و ایده اصحاب رسانه و مطبوعات هستیم.

شهردار همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر چه برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده همدان سال گذشته، نقدهایی را به دنبال داشت اما سعی ما بر این است تا امسال جشنواره‌ای بدون نقص برگزار کنیم.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر