English

پورمجاهد در ادامه بازیدهای خود از طرح های تولیدی شهرستان‌های استان مطرح کرد:

حل بخشی از مشکلات طرح های تولیدی راکد در محل

معاون استاندار همدان در گفتگو با موج ضمن اشاره به ادامه بازدیدهای خود از طرح های تولیدی شهرستان‌های استان به جهت حل مشکلات ‌آن ها، از بازدید از ۹ طرح تولیدی در شهرستان نهاوند یاد کرد و بازدید طرح های تولیدی راکد در کبودرآهنگ را در هفته آینده خبر داد.

حل بخشی از مشکلات طرح های تولیدی راکد در محل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، ظاهر پورمجاهد ، معاون استاندار همدان در گفتگو با موج با اشاره به سفرهایی که به شهرستا‌های استان به جهت حل مشکلات طرح‌ها و واحدهای تولیدی در استان همدان دارد، اظهار داشت: روز دوشنبه از ساعت 14:00 تا غریب 21:00 ، بازدید از ۹ طرح در شهرستان نهاوند صورت گرفت.

 

بازدید از طرح های تولیدی راکدِ شهرستان نهاوند

پورمجاهد افزود: طرح های مورد بازدید شامل فرآورده‌های لبنی و صنایع تبدیلی فروسیلیس، کارخانه آسفالت و آب معدنی و تولید رب گوجه و خیارشور، طرح تولید عصاره مالت و .. بودند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در طرح های راکد مانده، مطرح کرد: بخشی از مشکلات در خصوص این طرح ها مربوط به سیستم بانکی و معوقات مرتبط به آن بود.

وی بخشی دیگر از مشکلات را در زمینه مدیریت واحد ها و اصول مدیریتی خواند و از تنظیم بازار هم به عنوان مشکلی دیگر یاد کرد.

معاون استاندار همدان در این خصوص اضافه کرد: برخی طرح‌ها نیاز به سرمایه در گردش و تسهیلات دارند که اگر به سرعت در اختیار آنان قرار بگیرد جدای از اینکه احیا می‌شود بلکه ظرفیت تولید این واحدها تحقق می یابد.

پورمجاهد تصریح کرد: در این بازدید‌ها رویکردمان به آن دسته از طرح های تولیدی بوده است که حل مشکلاتشان در کوتاه مدت و در محل بازدید صورت می گیرد.

وی در ادامه گفتگو افزود:در کارگاه مورد بازدید از مشورت مدیرانی که همراه بودند، بهره گرفته وبخشی از  مشکلات مرتبط را حل و فصل کردیم.

 

همراه کردن مدیران مرتبط به طرح های تولیدی راکد در شهرستان های استان

معاون استاندار همدان ابراز کرد: به جهت حصول نتیجه قطعی در این بازدیدها مدیران مربوطه از جمله  مدیر اداره راهداری، محیط زیست، سازمان صنعت معدن تجارت و سازمان جهادکشاورزی استان را نیز با خود همراه کردیم تا بخشی از مشکلات در محل رفع شود.

پورمجاهد با اشاره به اینکه موضوعاتی را با بانک کشاورزی در خصوص رفع مشکلات واحد‌های تولیدی نهاوند مطرح خواهیم کرد ، افزود: برخی طرح‌های دیگر نیز باید توسط مجریان طرح  پیگیری و انجام شود؛ به عنوان مثال ۲۰ درصد رقم معوقات بانکی رابایستی تهیه کرده تا مراحل تقسیط تسهیلات بانکی و رقم معوق آن‌ها تسهیل شود.

وی با بیان اینکه بعضی از مدیران واحدهای تولیدی می بایست فردی را به عنوان کمک سرمایه گذار  با خود همراه کنند تا اینکه فرد بتواند آورده نقدی را در مواقع لزوم به طرح تزریق کند.

معاون استاندار همدان مطرح کرد:  امیدواریم که این بازدید و پیگیری‌ها بتواند باعث تحرک و احیای برخی از واحدهای راکد و افزایش ظرفیت تعدادی از واحدهای شهرستان نهاوند شود.

 

نوسازی صنایع تبدیلی در نهاوند

پورمجاهد در ادامه با بیان اینکه شهرستان نهاوند پتانسیل بسیار بالایی به جهت فعالیت دامداری، بازسازی و نوسازی صنایع تبدیلی دارد، گفت: بر اساس سند اشتغال شهرستان پیگیری ویژه بایستی در این طرح ها محقق شود.

وی با اشاره به مبحث گلخانه‌ها عنوان کرد: در این خصوص از اعتبارات 8 درصدی بانک سینا بهره کرفته شده است.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه روند پیشرفت و پرداخت تسهیلات بانک سینا به طرح های تولیدی در شهرستان نهاوند مورد رضایت بود ، تاکید شد طرح ها به سرعت به جهت ایجاد اشتغال و تولید مناسب در شهرستان راه‌اندازی شده و جریان پیدا کنند.

معاون استاندار همدان با اشاره به سفر آینده خود به کبودراهنگ به جهت بازدید از طرح های تولیدی راکد، گفت: به دستگاه ها و فرمانداری اعلام شده که طرح های دارای مشکل را بررسی کند تا در بازدید آتی بتوانیم پیگیر مشکلات مربوط به طرح ها باشیم.

معاون استاندار همدان در ادامه بازدیدهای خود از طرح های تولیدی شهرستان‌های استان به جهت حل مشکلات ‌آن ها، از ۹ طرح تولیدی راکد در شهرستان نهاوند بازدید کرد و از بازدید خود به کبودراهنگ در هفته آینده خبر داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه