English

سعید خوشبخت در اختتامیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی محلات شهر همدان مطرح کرد:

شرکت ۴۵۰۰ نفر در المپیاد ورزش محلات

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در اختتامیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی محلات شهر همدان از شرکت 4500 نفر در مسابقات ورزش محلات خبر داد.

شرکت 4500 نفر در المپیاد ورزش محلات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، سعید خوشبخت ، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی محلات شهر همدان اظهار داشت: ورزش محلات در افزایش نشاط اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان بسیار موثر است و از عواملی است که کاهش آسیب های اجتماعی را با خود به همراه دارد.

ورزش محلات همدان 3

ورزش محلات عاملی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

خوشبخت با بیان اینکه شرکت در ورزش محلات یکی از صورت های مشارکت اجتماعی شهروندان است، ابراز کرد: الگوی ورزش محلات در شهر همدان یک الگو و مدل اساسی مشارکت اجتماعی در مدیریت شهری است که در سال 1398با پیگیری و تلاش شهردار همدان و سیاست‌های اعضای شورای شهر و کمیسیون فرهنگی  شورا اتفاقات موثری در آن صورت گرفت.

وی افزود: در این زمینه علاوه بر افزایش بودجه ورزشی محلات، افزایش تعداد رشته های ورزشی نیز صورت گرفت.

ورزش محلات همدان 4

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان مطرح کرد: تحقق ورزش های خانوادگی به صورت محلات از جمله اقداماتی است که در سال 1398 در دستور کار قرار دارد.

خوشبخت با اشاره به گرامیداشت و یاد و خاطر شهدا و شهیدان شهرداری، بیان کرد: چهارمین المپیاد ورزشی محلات در همدان مزین است به نام سردار شهید علی شمسی پور  و ۸ هزار شهید استان. که یادشان گرامی باد.

ورزش محلات همدان 6jpg

افزایش تنوع در ورزش محلات بانوان در سال1398

وی افزود: در مجموع المپیاد وزشی محلات در سال ۱۳۹۷، ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در ورزشگاه در رده های سنی متفاوت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت داشتند .

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: بودجه این امر را شورای شهر مصوب و شهرداری هم اجرا کرد.

ورزش محلات همدان7

خوشبخت مطرح کرد: در این دوره از مسابقات در رشته‌های فوتبال زیر ۱۸ سال و زیر ۱۵ سال و هندبال بخش بانوان مسابقات انجام شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: در این مسابقات جوانان و نوجوانان مسابقات مطرحی در کشتی و والیبال برگزار کردند و در سال 1398 ورزش محلات در رشته های بانوان با تنوع بیشتری همراه خواهد بود.

وابط عمومی همدان10

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
عکاس:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر