English

مصطفی پناهنده مطرح کرد:

مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل و افزایش فرهنگ ترافیکی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان هدف از برگزاری مانور روز ایمنی را ارتقاء و افزایش فرهنگ ترافیکی و ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مصطفی پناهنده ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، روز شنبه در حاشیه مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل که در محل پلیس راه همدان - کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این مانور با هدف ارتقاء و افزایش فرهنگ ترافیکی و ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای برگزار شد.

 

مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل و افزایش فرهنگ ترافیکی

وی افزود: با فرهنگ سازی درست و ایجاد فرهنگ ایمنی در بین مردم، آمار تصادفات و حوادث جاده ای کاهش می یابد.
پناهنده ادامه داد: این مانور با حضور نیروهای امدادی  راهداری ، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه به شکل نمادین در محور های موصلاتی استان همدان برگزار شد.
وی عنوان کرد: حضور در مدارس، آموزش به کودکان و آگاه‌سازی خانواده ها با حضور کارشناسان مجرب، توزیع بروشور و پوسترهای تبلیغاتی، توصیه های ترافیکی و اقدامات کارشناسی، از دیگر اقدامات این هفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل گفت: این مانور امروز از محل پلیس راه همدان - کرمانشاه آغاز شد و خودروهای خدمات رسان راهداری، پس از حرکت نمادین در مسیرهای تعیین شده، در سطح شهر حضور یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.