English

وزیر ورزش و جوانان در سفر به همدان؛

استعداد و ظرفیت خوبی در بین جوانان استان همدان وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان در سفر به همدان با افتتاح و بازدید از پروژه های استان از استعداد و ظرفیت خوبی که در بین جوانان استان همدان وجود دارد، یاد کرد.

استعداد و  ظرفیت خوبی در بین جوانان استان همدان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج همدان،   مسعود سلطانی‌فر ،  وزیر ورزش و جوانان در سفر به همدان با بیان اینکه در استان همدان بیش از 20 پروژه خوب برای افتتاح داریم که باید چند بار دیگر میهمان مردم استان همدان شوم و با اشاره به ظرفیت جوانان در استان  همدان افزود:. استعدادهای بسیار خوبی در بین نوجوانان و جوانان استان همدان وجود دارد.

 

بازدید وزیر ورزش و جوانان از  سالن چمن مصنوعی سرکان 

 وزیر ورزش و جوانان با همراهی نماینده مردم تویسرکان در مجلس، استاندار همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های در حال احداث خوابگاه ورزشی، سالن چمن مصنوعی سرکان و سالن باستانی شهرستان تویسرکان بازدید کرد.

مسعود سلطانی‌فر بعد از ظهر امروز در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این استخر هدیه دولت به مردم تویسرکان به ویژه بانوان است اظهار داشت: استخر بانوان تویسرکان یکی از شیک‌ترین، کامل‌ترین و مجهزترین استخرهاست که 55 میلیارد ریال برای آن هزینه شده که البته این مبلغ با قیمت‌های گذشته حساب شده است.

وی با اشاره به ظرفیت جوانان استان همدان گفت: در کنار استخر زمین چمن مصنوعی هم پیش‌بینی شده که امسال اجرا خواهد شد و این امکان هم می‌تواند سرمایه خوبی برای ورزشکاران شهرستان تویسرکان باشد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: احداث زمین چمن مصنوعی در اجرا کمی گران درمی‌آید اما در نگهداری بسیار توجیه دارد.

وی با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌کاره در تویسرکان و تلاش برای تکمیل این طرح‌ها طی امسال یا سال آینده گفت: اتفاقات خوبی در سطح استان همدان در حال وقوع است.

 

ظرفیت جوانان استان همدان

سلطانی‌فر با اشاره به ظرفیت جوانان استان همدان گفت: بیش از 20 پروژه خوب برای افتتاح داریم که باید چند بار دیگر میهمان مردم استان همدان شوم.

وی ادامه داد: ما امیدواریم با بهره‌برداری این پروژه‌ها زمینه بروز و ظهور این خلاقیت‌ها و استعدادهای ورزشی بیشتر فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر