English

فرماندار همدان:

ستاد سفر برنامه های مرتبط به پذیرایی مسافران عیدفطر را به کار بندد

فرماندار همدان خطاب به ادارات شهرستان ضرورت آمادگی ستاد سفر در برنامه های مرتبط به پذیرایی مسافران عیدفطر را خاطر نشان کرد.

ستاد سفر برنامه های مرتبط به پذیرایی مسافران عیدفطر را به کار بندد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسین افشاری ،  فرماندار همدان در کارگروه گردشگری و خدمات سفر شهرستان همدان ، ضمن اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر بایستی تمام اقدامات و امور مربوط به مسافران عیدفطر را اجرائی کند بیان کرد: شهرستان همدان به عنوان مرکز استان مقدمات و تمهیدات گسترده ای برای سفرهای نوروزی اندیشیده بود و تا ۵ فروردین دوبرابر میزان سال گذشته مسافر به همدان سفر کرده بود که به خاطر بارش ها، ستاد مدیریت بحران سراسر کشور تذکرات خود را آغاز کرد.

 

آغاز سفر مسافران عید فطر از نیمه خردادماه

وی افزود: سفر مسافران از نیمه خردادماه آغاز می شود و ما چند روزی فرصت داریم تا مقدمات را برای جذب حداکثری گردشگران فراهم کنیم.

فرماندار همدان بااشاره به پیاده روی نسل ظهور در روز نیمه شعبان، تصریح کرد: پیش بینی ها برای شرکت ۱۰ هزار نفر از بانوان بود که خوشبختانه افزون بر ۵۰ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و صداوسیما از سه شبکه استانی، شما و سه اقدام به پخش این مراسم کرد که خود آن به نوعی تبلیغ همدان به عنوان مقصد گردشگری مسافران  و مسافران عید فطر بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر