English

توسط شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب همدان صورت گرفت؛

دیدار نوروزی با نماینده جانباز مردم همدان در مجلس ششم

دیدار احزاب و تشکل های اصلاح طلب استان همدان با نماینده جانباز مجلس ششم، بمناسبت روز جانباز و تبریک نوروز صورت گرفت.

دیدار نوروزی با نماینده جانباز مردم همدان در مجلس ششم

به گزارش خبرگزاری موج همدان، دیدار نوروزی اصلاح طلبان همدان با حسین لقمانیان،  جانباز و نماینده مجلس ششم، در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) ، و روز جانباز اتفاق افتاد.

 شورای هماهنگی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب همدان، به همراه جمعی دیگر از اصلاح‌طلبان با نماینده مردم همدان در مجلس ششم که از جانبازان جنگ تحمیلی است دیدار کردند.

در این جلسه اعضای  احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب ضمن تبریک سال نو، مراتب تقدیر خود را به جهت  ایثار و فداکاری حسین لقمانیان در راه میهن در 8 سال جنگ تحمیلی اعلام داشتند.

 در این دیدار صمیمی، خزاعی دبیر انجمن اسلامی معلمان ، نجفی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی، اصلانی دبیر اجرایی خانه کارگر ، احتظاظی از مشاوران شورای هماهنگی و فتحی از نمایندگان شورای شهر همدان حضور داشتند.

حسین لقمانیان در این جلسه آرزوی موفقیت و همدلی و همراهی بین احزاب و تشکل های اصلاح طلب استان در سال جدید را  از خداوند بزرگ خواستار شد.

لقمانیان ضمن اشاره به حادثه سیل و بار‌ش‌های اخیر، از مشکلات و آسیب‌ها در کشور و استان‌های گلستان،  فارس، لرستان و خوزستان  سخن به میان آورد و با آن‌ها همدلی کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های دولتمردان و مردم کشور، بخصوص مسئولان اجرایی استان، از همه کسانی که به یاری آسیب‌دیدگان می‌شتابند، تشکر کرد.

 نماینده مردم همدان در مجلس ششم در پایان ضمن محکومیت اقدام‌های  آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: احزاب و تشکل ها ی اصلاح‌طلب برای رسیدن به اهداف  از پیش تعیین شده که مهمترین آن رفع مشکلات اقتصادی و  مشارکت واقعی مردم و . .. است، بایستی تلاش کنند و در این مسیر از همراهی و هماهنگی برخوردار باشند.

لقمانیان 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر