English

معاون حمل و نقل استان همدان خبر داد:

۲۰ هزار سفر نوروزی و تردد ۲۰ میلیون خودرو در نوروز امسال

معاون حمل و نقل استان همدان از 20 هزار سفر نوروزی و تردد بیش از 11 میلیون خودرو در سفرهای نوروزی امسال خبرداد.

20 هزار سفر نوروزی و تردد 20 میلیون خودرو در نوروز امسال

به گزارش خبرگزاری موج همدان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد یکشنبه 18 فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا 16 فروردین 11 میلیون و 441 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان همدان تردد داشتند.

 با بیان اینکه میزان ترددها در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته  2 درصد افزایش دارد، اظهارکرد: در نوروز امسال 20 هزار سفر در استان همدان انجام شده و 203 هزار و 515 مسافر جابه‌جا شده است.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال 42 هزار و 17 فقره بلیط به فروش رسیده است، تصریح کرد: 14 هزار و 668 بلیط به صورت اینترنتی و 27 هزار و 349 بلیط نیز به صورت حضوری فروخته شده است.

صادقی راد با اشاره به اینکه 55 دستگاه دوربین در جاده‌های استان نصب شده است، افزود: 23 دوربین نظارت تصویری، 4 دستگاه توزین در حال حرکت  و 77 دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان نصب و فعال است.

معاون حمل  ونقل استان همدان با تأکید براینکه در آخرین روز از تعطیلات نوروز امسال 410 هزار و 77 تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده است، یادآور شد: 6 میلیون و 228 هزار و 114 خودرو پلاک خوانی شده و از این تعداد 4497 تخلف به پلیس راه اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی 11 میلیون و 441 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته است که یک میلیون و 352 هزار خودرو وارد استان شده و یک میلیون و 394 هزار دستگاه خودرو از استان خارج شده است.

صادقی‌راد با اشاره به اینکه سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری استان 80 کیلومتر برساعت بوده است، بیان کرد: 7 درصد از ترددهای استان در سرعت غیرمجاز بوده است.

وی پرترددترین محورهای استان را محور همدان-بهار دانست و ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تا 16 فروردین 6 مورد تصادف منجر به مرگ در جاده‌های استان رخ داده که منجر به مرگ 10 نفر شده است درحالیکه در مدت مشابه سال گذشته 16 تصادف با 24 فوتی در استان به ثبت رسیده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر