English

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

ابلاغ اعتبار چهار محور گردشگری همدان

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اعتبار 4 محور گردشگری همدان در جاده گنج نامه، ابرو-چشین، امامزاده محسن و سد اکباتان خبر داد.

ابلاغ اعتبار چهار محور گردشگری همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در نشست مشترک فرماندار، مدیران کل استان، مدیران شهرستان همدان، دهیار و اعضای شورای روستاهای بخش مرکزی همدان اظهار داشت:

در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به همدان برای محور گردشگری ابرو- چشین 90 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که باید هرچه سریع تر با انعقاد قرارداد این طرح عملیاتی شود.
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل فاضلاب روستای امامزاده محسن 200 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده افزود: عملیات تعریض مسیر گردشگری امامزاده محسن آغاز به کار کرده است. 
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز اجرای طرح مطالعاتی اتصال روستای انجلاس – ابرو خاطر نشان کرد: برای عملیات اجرایی تعریض جاده سد اکباتان 80 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که باید تا اواسط سال جاری این طرح به اتمام برسد.
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق مصوبه مجلس روستاها می توانند قیر رایگان مورد نیاز را از طریق وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی به دور از محدودیت جذب کنند.
خجسته با بیان اینکه 250 میلیارد ریال برای اشتغال و تولید روستایی جذب شده گفت: در سال جدید با توجه به شعار سال «رونق تولید» با جذب سرمایه گذار موقعیت روستاها ارتقا خواهد یافت.
وی با اشاره به بارش های اخیر در کشور بیان کرد: استان همدان سومین استان پر بارش کشور بود که با برنامه ریزی دقیق و تشکیل جلسه های ستاد بحران در ابتدای سال 98 با کمترین خسارت مدیریت شد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه های خدمت رسان از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و هلال احمر به صورت جهادی و متحد و با کمک مردم به یاری حادثه دیدگان در سیل شتافتند که این تلاش و همراهی قابل تقدیر است. 
خجسته بیان کرد: با گذشت 14 سال از تصویب انتقال آب شرب به همدان عملیات انتقال رها شده بود که با پیگیری از طریق وزارت نیرو این وزارتخانه متعهد شد یکهزار میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه به منظور انتقال آب شرب از استان های همجوار به همدان تخصیص و عملیات انتقال را اجرایی کند.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر