English

جهانشیر:

کارمندان دستگاه ورزش بدون استثنا همه استعفا داده‌اند

جهانشیر گفت: طبق وعده خروج کارکنان دستگاه ورزش استان همدان از هیئت‌های ورزشی هم‌اکنون ۹۹ درصد خروج کارکنان ما از هیئت‌های ورزشی انجام‌شده است.

کارمندان دستگاه ورزش بدون استثنا همه استعفا داده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، جهانشیر بیان کرد: طبق وعده خروج کارکنان دستگاه ورزش استان همدان از هیئت‌های ورزشی هم‌اکنون ۹۹ درصد خروج کارکنان ما از هیئت‌های ورزشی انجام‌شده و تنها موضوعی که باقی‌مانده بحث ریاست هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان بوده که رئیس هیئت استعفای خود را داده و فدراسیون با استعفای وی مخالف کرده و دلیل خود را این‌چنین عنوان کرده که ما تازه مجمع برگزار کرده‌ایم و از عملکرد رئیس هیئت خود نیز رضایت داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه در بحث مجامع انتخابات شخص رئیس را تعیین می‌کند، گفت: فدراسیون علی‌رغم اینکه رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان تمایلی به ماندن نداشت و استعفای خود را تقدیم کرده بود اما با استعفای وی مخالفت کرد و سیروس سوریان تنها کارمند ما خواهد بود که در هیئت‌های ورزشی فعالیت دارد.

جهانشیر خاطرنشان کرد: اما دیگر کارمندان دستگاه ورزش بدون استثنا همه استعفا داده‌اند و هیچ بحثی در این موضوع دیگر نخواهیم داشت.

وی با اشاره به دیگر وعده دستگاه ورزش در تأسیس اداره شهرستان بیان کرد: تمام اقدامات را انجام داده و شاکله اصلی اداره شهرستان همدان را مشخص کرده‌ایم و همین روزها نیز اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان تأسیس خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر