English

بهروز کارخانه‌ای:

حوزه جوانان هلال احمر در آماده‌سازی اعضا نقش مهمی را ایفا می‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: حوزه جوانان به‌عنوان درگاه ورودی اعضا به جمعیت هلال‌احمر در آماده‌سازی اعضا نقش مهمی را ایفا می‌کند.

حوزه جوانان  هلال احمر در آماده‌سازی اعضا نقش مهمی را ایفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان در کارگاه توانمندسازی دبیران کانون‌های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به اینکه اشاعه توانمندی‌ها به سایر آحاد جامعه از طرف دانشجویان و جوانان باید مدنظر قرارگرفته شود گفت: حوزه جوانان به‌عنوان درگاه ورودی اعضا به جمعیت هلال‌احمر در آماده‌سازی اعضا نقش مهمی را ایفا می‌کند.

بهروز کارخانه‌ای افزود: اعضا با شرکت در برنامه‌های بشردوستانه، عام‌المنفعه و کسب آموزش‌های لازم توانمند می‌شوند.

در ادامه معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان همدان اظهار کرد: این کارگاه باهدف توانمندسازی دبیران و آشنایی هر چه بیشتر آن‌ها با فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه ویژه 46 نفر از دبیران برگزار می شود.

پاک‌بین با اشاره به اهمیت مستندسازی خدمات جوانان در جمعیت گفت: در این دوره یک‌روزه دبیران کانون‌های جوانان و دانشجویی زیر نظر اساتید مجرب و برجسته با مفاهیم خبرنویسی گزارش‌نویسی، مستندسازی و عکاسی خبری آشنا شدند تا بتوانند به نحو مطلوب اقدامات و فعالیت‌های کانون‌های جوانان را در سراسر استان پوشش دهند.

1کارگاه

وی افزود: همچنین طی فراخوان‌های پیشین، اعضا نماهنگ‌هایی از فعالیت‌های شش‌ماهه کانون جوانان تهیه و به دبیرخانه مستقر در معاونت امور جوانان استان ارسال نمودند. که پس از بررسی و ارزیابی آمار در حاشیه برگزاری این همایش به 3 اثر برتر هدایایی به‌رسم یادبود اهدا شد.

گفتنی است در استان همدان 44 کانون دانشجویی و 27 کانون جوانان تحت پوشش حوزه جوانان جمعیت هلال‌احمر استان همدان در راستای اهداف این سازمان فعالیت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر