English

نماینده تاکسی داران شریعتی همدان:

تعاونی جدید تاکسیرانی را به رسمیت نمی شناسیم

نماینده تاکسی داران شریعتی همدان عنوان کرد: اتوبوس‌های خیابان شریعتی برای شهروندان و کسبه مشکلاتی را ایجاد می‌کنند ازجمله: تصرف ایستگاه تاکسی، سوار کردن مسافر خارج ایستگاه ودرحال حرکت، دپوی بیش‌ازحد و دوبله پارک کردن خارج از ایستگاه، ایجاد راه‌بندان و ترافیک، آلودگی صوتی و تنفسی، به وجود آوردن منظر نامناسب شهری و مستور ماندن مغازه‌ها و کاسب‌ها پشت دیوار اتوبوس‌ها و...

تعاونی جدید تاکسیرانی را به رسمیت نمی شناسیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان در پی اعتراض تاکسی‌داران خیابان شریعتی همدان به وضعیت نامناسب حمل‌ونقل در این خیابان و اقدام به ایجاد تعاونی جدید تاکسیرانی بدون تعیین تکلیف  کردن پول‌های پرداختی تاکسی‌داران به‌عنوان سهام در تعاونی گذشته داشتند با نماینده تاکسی‌داران خیابان شریعتی به گفتگو نشستیم. متن کامل گفتگو را در ذیل می‌خوانید:

 نماینده تاکسی‌داران همدان در خط شریعتی که به جد پیگیر رفع مشکلات تاکسی‌داران است در خصوص وضعیت حاکم بر  این خیابان می‌گوید: با پیاده راه شدن خیابان بوعلی، اتوبوس‌‌های مسافربری خیابان بوعلی برای انتقال مسافر به خیابان شریعتی منتقل شدند که این مسئله منجر به حجم زیاد خودرو در این خیابان و سختی تردد و حمل‌ونقل شد.

وی عنوان کرد: اتوبوس‌های خیابان شریعتی برای شهروندان و کسبه مشکلاتی را  ایجاد می‌کنند ازجمله: تصرف ایستگاه تاکسی، سوار کردن مسافر خارج ایستگاه ودرحال حرکت، دپوی بیش‌ازحد و دوبله پارک کردن خارج از ایستگاه، ایجاد راه‌بندان و ترافیک، آلودگی صوتی و تنفسی، به وجود آوردن منظر نامناسب شهری و مستور ماندن مغازه‌ها و کاسب‌ها پشت دیوار اتوبوس‌ها و...

نماینده تاکسی‌داران این خط افزود: همچنین با افزایش ظرفیت غیرمتعارف تاکسی‌ها در این خط و اینکه  نقاطی برای استقرار آن‌ها در نظر گرفته نشده  است موجب ازدیاد تاکسی در ابتدای خیابان شریعتی شده که با تشکیل صف‌های طولانی و به طول انجامیدن سوار کردن مسافر، راهنمایی و رانندگی نیز اقدام به جریمه تاکسی‌ها می‌کند.

وی مطرح کرد: ازدحام تاکسی بیش از ظرفیت در این خط، حمل‌ونقل مسافر توسط خودروهای شخصی و آژانس‌ها، نداشتن تناسب درآمد با هزینه‌های جاری از دیگر مشکلاتی است که وجود دارد و در این خصوص بارها با رئیس سازمان تاکسیرانی، اعضای شورای شهر همدان و کسانی که به‌نوعی به این موضوع مرتبط می‌شده‌اند و یا می‌توانسته‌اند مشکلات این حوزه را بررسی کنند به گفتگو نشسته‌ایم و اما متأسفانه تاکنون در رفع این مشکلات اقدامی ملموس و عینی را شاهد نبودیم.

وی بابیان اینکه تعاونی گذشته تاکسی‌داران همدان وضعیت شفافی ندارد، گفت: در تعاونی گذشته تاکسیرانی هر یک از تاکسی‌داران مبلغی را به‌عنوان خرید سهام پرداخت کرده‌اند و با منحل شدن تعاونی گذشته سرانجامی برای این سهام‌ها و این مبالغ مشخص نشد.

نماینده تاکسی‌داران خط شریعتی با اشاره به اینکه از تعاونی تاکسی‌داران که تازه تاسیس است اطلاعی نداشتیم، اظهار داشت: چگونه تعاونی می‌تواند شکل پیدا کند بدون آن‌که تعاونی گذشته بدهی خود را در قبال تاکسی‌داران روشن کند و چرا در تأسیس تعاونی جدید رأی تاکسی‌داران مبنی بر انتخاب اعضای تعاونی دیده نمی‌شود؟ 

وی اضافه کرد: همان‌گونه که شما به‌عنوان خبرنگار با دیگر تاکسی‌داران هم‌صحبت کردید، بنده هم به‌عنوان نماینده این قشر در این خط با آن‌ها هم‌عقیده بوده و می‌گویم که تعاونی جدید را به رسمیت نمی‌شناسیم و جهت صدق گفتار خود از جلسه مربوط به کمیته نرخ‌گذاری که با حضور اعضای این تعاونی در سازمان تاکسیرانی تشکیل‌شده بود و حضور ایشان  محلی از اعراب نداشت، خارج شدیم.

وی در پایان مجدداً تقاضای تاکسی‌داران را  مبنی بر کاهش شرایط سخت ترافیکی در این خیابان با توجه نزدیک شدن به پایان سال  و فصل خرید مردم را از مسئولان خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر