English

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

مسابقات دوومیدانی و جودو به میزبانی همدان برگزار می شود

معصومه پیردهقان گفت: نشست هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر بانوان منطقه ۶ کشور با حضور استان های کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام برگزار شد ومقرر شد مسابقات دوومیدانی و جودو به میزبانی همدان و مسابقات فوتسال و تکواندو در کرمانشاه برگزار شود.

مسابقات دوومیدانی و جودو به میزبانی همدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، معصومه پیردهقان گفت: نشست هماهنگی المپیاد استعدادهای برتر بانوان منطقه ۶ کشور با حضور استان های کرمانشاه، همدان، کردستان و ایلام برگزار شد ومقرر شد مسابقات دوومیدانی و جودو به میزبانی همدان و مسابقات فوتسال و تکواندو در کرمانشاه برگزار شود.

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: همچنین مسابقات وزنه برداری و تنیس روی میز در کردستان و مسابقات فوتبال و کاراته در ایلام برگزار می شود.

وی افزود: این رقابتها طی روزهای دوم و سوم اسفندماه در ۴ استان غربی کشور برگزار می شود و نفرات برتر مسابقات به المپیاد کشوری که سال ۹۸ برگزار می شود اعزام خواهند شد.

معصومه پیردهقان افزود: این المپیاد با هدف جذب، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی، بهره مندی حداکثری از ظرفیت های استان ها و تقویت تیم های ملی برای حضوری قدرتمند در المپیک ۲۰۲۲ جوانان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر