English

مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک شرکت‌ شهرک‌های صنعتی کشور :

متقاضیان دریافت تسهیلات در بهمین یاب ثبت نام کنند

طهمورث لاهوتی اشکوری: متقاضیان واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند در طول یک هفته تا 10 روز آینده در زمینه بازیابی و نوسازی واحدهای صنعتی و صنفی در سامانه بهمین یاب برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

متقاضیان دریافت تسهیلات در بهمین یاب ثبت نام کنند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک شرکت‌ شهرک‌های صنعتی کشور تصریح کرد: متقاضیان واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند در طول یک هفته تا 10 روز آینده در زمینه بازیابی و نوسازی واحدهای صنعتی و صنفی در سامانه بهمین یاب برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

 طهمورث لاهوتی اشکوری با بیان اینکه تمام دغدغه دولت تامین منابع مالی واحدهای صنعتی و صنفی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بازسازی و نوسازی این واحد ها است، افزود: اعتبار 20 هزار میلیاردی مربوط به قانون بودجه سال 97 است که تاکنون 20 درصد ان تامین شده و انتظار داریم نمایندگان در بودجه 98 از این قانون و تبصره 18 که رویکردش ایجاد اشتغال است حمایت کنند.

لاهوتی اشکوری با تاکید بر اینکه واحدهای صنفی و صنعتی می‌توانند از این فرصت برای تامین منابع مالی و مواد اولیه که همان واردات چوب است استفاده کنند، تصریح کرد: در مناطق برخوردار تسهیلات با یارانه 6 درصدی و در مناطق غیر برخوردار تسهیلات با یارانه 4 درصدی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بحث حمایت از شهرک‌ها در دستور کار ما است اظهارداشت: با توجه به مطالعه و اعلام تولید کننده‌ها این سازمان برنامه‌هایی پیش رو دارد و بابت حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های کشوری و بازار مبل از آن‌ها حمایت می‌کند.

مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه حمایت از شرکتهای صنعتی و مدیریت صادرات یکی از مهمترین اهداف سازمان شرکت شهرک‌هاست، ابراز کرد: هم اکنون دو شرکت با قابلیت مدیریت صادرات در استان همدان داریم که مورد حمایت سازمان شرکت شهرک‌ها هستند تا بتوانند محصولات مورد نیاز واحدهای تولیدی ما را حمایت کنند.

لاهوتی اشکوری با اشاره به اینکه هم اکنون دو کشور عراق و عمان به عنوان دو کشورهدف صادرات مبل و منبت هستند، گفت:اکنون بخشی از صادرات ما به کشور عراق عملیاتی شده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه زیر ساختی منابع عمرانی ما محدود است و باید از منابع داخلی مجموعه شرکت شهرک‌ها استفاده کنیم، تصریح کرد: در این زمینه شرکت شهرک‌های استان همدان شهرک مبلمان حاجی آباد ملایر را به صورت ویژه دیده است.

مدیر توسعه صنعتی و فناوری شرکت شهرک‌های صنعتی کشور با تاکید بر اینکه رویکرد درون سازمانی شرکت شهرکهای صنعتی کشور حمایت همه‌جانبه است اظهار داشت: آنچه نمایندگان شهرستان و مسئولان استان انتقال دهند بدون شک در اولویت حمایت سازمان شهرک‌ها قرار می‌گیرد.

لاهوتی اشکوری ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر عامل شرکت‌ شهرک‌های همدان این استان را یکی از استان‌های پیشرو در بحث حمایت از صنایع خرد و ‌کوچک عنوان‌کرد.

وی با تاکید بر حمایت از صنعت مبل و منبت شهرستان تصریح‌کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های حوزه مبل و ‌منبت که جزو  برندهای شهرستان ملایر و استان همدان است در راستای توسعه این صنعت حمایت‌های ویژه‌ای خواهیم داشت و  پیگیر جذب اعتبارات مذکور هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر