English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

جایزه ادبی استان همدان در انتظار شماست

شهرستان اسدآباد، میزبان برگزاری این دوره از جایزه ادبی استان است. شعر (قبل از نیما و بعد از نیما)، داستان کوتاه و داستانک و کتاب را از بخش‌های این جایزه ادبی است و جایزه ادبی استان در دو بخش ویژه با موضوع ( اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی، نماز، عفاف و حجاب و دفاع مقدس)و آزاد برگزار می‌شود.

 جایزه ادبی استان همدان در انتظار شماست

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا درویش نژاد گفت:  شهرستان اسدآباد، میزبان برگزاری این دوره از جایزه ادبی استان است. شعر (قبل از نیما و بعد از نیما)، داستان کوتاه و داستانک و کتاب را از بخش‌های این جایزه ادبی است و جایزه ادبی استان در دو بخش ویژه با موضوع ( اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی، نماز، عفاف و حجاب و دفاع مقدس)و آزاد برگزار می‌شود.

درویش نژاد با تأکید بر اینکه شرکت برای عموم علاقه مندان و تمامی گروه های سنی آزاد است، گفت: هر شرکت کننده می تواند با حداکثر سه اثر در بخش های شعر و داستان و دو کتاب در بخش کتاب شرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: آثاری پذیرفته می‌شوند قبلاً در جشنواره ای شرکت نکرده باشند و کتاب ها نیز تالیف سال های 96 و 97 باشند ضمن اینکه آثار ارسالی مسترد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه 11 بهمن ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است افزود: بیست و سومین جشنواره جایزه ادبی استان به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی 28 بهمن ماه در اسدآباد برگزار می‌شود.

درویش نژاد عنوان کرد: در حاشیه جشنواره کارگاه‌ ادبی نیز پیش‌بینی شده و در مراسم اختتامیه از برترین‌های جشنواره تجلیل می‌شود.

نحوه ارسال آثار از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان، ارسال آثار به نشانی اسدآباد ، چهارباغ جهاد ، مجتمع فرهنگی هنری سید جمال الدین اسدآبای، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسدآباد و یا از طریق سایت جشنواره به نشانی adabi97.ir امکان پذیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه