نشت گاز در منزل مسکونی یک مصدوم بر جای گذاشت
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از وقوع حادثه نشت گاز در یک منزل مسکونی در محله ۲۲ بهمن خبر داد.
، ساعت ۱۹:۴۳ روز سهشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵، در پی اعلام وقوع حادثه نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در محله ۲۲ بهمن، کوچه مشکات ۱۰، نیروهای عملیاتی آتشنشانی از ایستگاه های شماره ۸ و ۲ به محل حادثه اعزام شدند.
محمدامین لیاقت رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اظهار داشت: آتشنشانان پس از حضور در محل، ضمن ایمنسازی محیط و انجام اقدامات لازم، از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کردند.
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با اشاره به مصدومیت یک نفر در این حادثه اظهار داشت: فرد مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
لیاقت در پایان خاطرنشان کرد: بررسیهای اولیه نشان میدهد علت وقوع این حادثه نشت گاز بوده است.
ارسال نظر