سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد

روابط‌عمومی علوم پزشکی هرمزگان در حوزه اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی ایران جوان برتر شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، به‌عنوان روابط عمومی برتر و شایسته سپاس در حوزه اطلاع‌رسانی دومین جشنواره بین‌المللی عکس ایران جوان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان

، این اجلاس با محوریت هوش مصنوعی و هوشمندسازی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در مشهد مقدس برگزار شد و در روز نخست شامل کارگاه‌های تخصصی در موضوعاتی همچون هوش مصنوعی در آینده نظام سلامت، کاربرد هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی وزارت بهداشت، هوشمندسازی دانشگاه‌ها و طرح ملی نه به تصادف  بود.

در بخش نشست هم‌اندیشی این اجلاس، فریده حسن‌زاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه دیگر مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های عضو کلان‌منطقه ۵ شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، جهرم، فسا، بندرعباس، بوشهر، یاسوج و دانشکده‌های علوم پزشکی منطقه، در بررسی و تبادل نظر پیرامون برنامه پزشک خانواده که در این منطقه در حال اجراست، مشارکت داشت. در این نشست، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گزارشی از روند اجرای این برنامه ارائه داد.

حسن‌زاده با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی دانشگاه‌های قطب ۵ در اجرای برنامه‌های ملی حوزه سلامت، از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه و حمایت مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت قدردانی کرد.

همچنین در این اجلاس، علاوه بر تشریح مأموریت‌های روابط عمومی کلان‌مناطق، از برترین‌های حوزه سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات  و روابط عمومی‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی عکس ایران جوان تقدیر شد که در این میان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان یکی از برترین‌های حوزه اطلاع‌رسانی معرفی شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه