English

عملیات گسترده تعمیرات خط هفتم گاز سراسری به طول ۱۰۰کیلومتر

مدیر منطقه شش انتقال گاز ایران، از پایان موفقیت آمیز تعمیرات خط لوله فشار قوی انتقال گاز 56 اینچ خط هفتم سراسری با همکاری مناطق عملیاتی ده، شش، سه و دو که با محوریت ستاد شرکت انتقال گاز انجام شد خبر داد.

عملیات گسترده تعمیرات خط هفتم گاز سراسری به طول 100کیلومتر
، رضا رفیعی مدیر منطقه شش انتقال گاز ایران اظهار داشت: در راستای قابلیت اطمینان خط لوله فشار قوی انتقال گاز  ۵۶ اینچ خط هفتم سراسری و تاب آوری و پایداری شبکه انتقال گاز با برنامه ریزی قبلی، تعمیرات حدود ۱۰۰ کیلومتر از این خط لوله در دستور کار منطقه قرار گرفت.

رفیعی در ادامه بیان داشت: این عملیات گسترده با همکاری سه منطقه عملیاتی دو، سه و ده در پنج جبهه کاری و با حضور بالغ بر ۲۰۰ نفر نیروی متخصص داخلی و با استفاده از تجهیزات و متریال تولید داخل انجام گردید.

وی گستردگی و پیچیدگی این عملیات را در نوع خود کم نظیرعنوان کرد و افزود: در این تعمیرات ۱ عدد شیر توپی ۵۶ اینچ، ۴ عدد شیر بای پاس، ۳ عدد شیر درین، ۱ عدد شیر کیکر، ۱عدد شیر کنترل فشار، تعمیر یک سرجوش و نصب اسلیو و حذف پیک سیگنال ها و لاین های RTUهای دارای نشتی از مواردی بود که در این عملیات انجام شد.

مدیر منطقه ضمن اشاره به هوای بسیار گرم و طاقت فرسا و شرایط محیط، به محدودیت و سایر چالش های این عملیات پرداخت و عنوان کرد: در این عملیات کارکنان تلاشگر و خدوم انتقال گاز با عمل به شعار پای کار ایران و ایرانی ایستاده ایم با سرعت عمل بالا و بدون وقفه در سه شبانه روز متوالی توانستند برگ زرین دیگری را در تالار افتخارات شرکت انتقال گاز ایران ثبت نمایند.

در پایان رضا رفیعی از تمامی همکاران ستادی و عملیاتی منطقه شش و همچنین از مدیران و همکاران محترم مناطق عملیاتی دو، سه و ده و همیاری، همدلی و همراهی ایشان تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر خط هفتم سراسری انتقال گاز ایران به طول ۹۰۴ کیلومتر با لوله ۵۶ اینچ وظیفه انتقال گاز از پالایشگاه های عسلویه به استان های جنوب و جنوب شرق کشور را بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه