English

مدیر عامل آبفا هرمزگان خبر داد؛

عملیات احداث خط انتقال فاضلاب بلوار جمهوری بندرعباس به پایان رسید

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب شمال بلوار جمهوری اسلامی شهر بندرعباس که قول اجرای آن را به مردم این منطقه داده بودیم، با تامین اعتبار مورد نیاز به پایان رسید.

عملیات احداث خط انتقال فاضلاب بلوار جمهوری بندرعباس به پایان رسید
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان
،  عملیات اجرای خط انتقال فاضلاب شمال بلوار جمهوری اسلامی شهر بندرعباس که مدیرعامل آبفا قول اجرای آن را به مردم این منطقه داده بود و کلنگ زنی آن با حضور استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به زمین زده شد، با تامین اعتبار مورد نیاز به اتمام رسید.
عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه عملیات احداث این خط به دلیل ترافیک بلوار جمهوری اسلامی از نیمه شب تا ۶ صبح انجام می شد، افزود: برخورد با خط انتقال آب از شرق به غرب و عبور عرضی از این خطوط، برخورد با خطوط مخابرات و فیبر نوری، خطوط برق و... باعث شد تا زمان بیشتری صرف اجرای پروژه شود. 

وی تصریح کرد: به رغم این مصائب و با بکارگیری تیم های تخصصی و هماهنگی با مجموعه های مرتبط با تاسیسات، خوشبختانه عملیات مذکور بدون حادثه به اتمام رسید. 

مدیرعامل آبفا گفت: اجرای این پروژه کمک شایانی به جمع آوری فاضلاب شهری بندرعباس خواهد کرد. 

حمزه پور اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 120میلیارد ریال عنوان کرد که جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر از اجرای آن بهره مند شدند. 

وی در پایان، توجه به خواسته های مردمی و تحقق آن را برخواسته از سیاست دولت مردمی دانست و گفت: خوشبختانه این پروژه با تکیه بر شعار دولت سیزدهم و تاکید بر تسریع در تحقق خواسته مردم از سوی استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه به سرانجام رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه