English

استاندار هرمزگان:

احداث شهر جدید ساحلی خلیج فارس وارد فاز اجرایی می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: شهر مدرن ساحلی خلیج فارس با طراحی ویژه و سرمایه گذاری بانک مسکن به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

احداث شهر جدید ساحلی خلیج فارس وارد فاز اجرایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه بررسی عملکرد بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن با انتقاد از عملکرد نامناسب برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات این طرح اظهار داشت: با توجه به آمار موجود بانک مسکن در حوزه تسهیلات مرتبط با نهضت ملی مسکن بیشترین پرداختی را داشته اما متاسفانه پرداختی بانک‌های دیگر در این طرح ضعیف بوده و در صورت ادامه این روند ناچار به ارائه گزارش عملکرد بانک‌ها به مردم هستیم.

استاندار هرمزگان گفت: در جلساتی که امروز با هیئت مدیره بانک مسکن برگزار شد و با دستورات مدیرعامل این بانک موانع تخصیص تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن استان رفع شد و با توافقات صورت گرفته در چند روز آتی شاهد جهش جدی در این طرح مهم خواهیم بود. 

استاندار هرمزگان با تقدیر از تلاش‌های بانک مسکن در خصوص کمک به توسعه شهرهای ساحلی استان گفت: بانک مسکن اولین مجموعه‌ای بود که به منویات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه شهرهای جدید ساحلی لبیک گفت. 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به احداث شهر جدید ساحلی خلیج فارس گفت: شهر مدرن ساحلی خلیج فارس با طراحی ویژه و سرمایه گذاری بانک مسکن به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود که گام بلندی در تحقق فرمایشات حضرت آقا خواهد بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه