English

رئیس دادگستری هرمزگان خبر داد:

رفع تصرف ۱۹ هکتار اراضی ملی و دولتی جزیره قشم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف ۱۹ هکتار از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبر داد.

رفع تصرف ۱۹ هکتار اراضی ملی و دولتی جزیره قشم
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف حدود ۱۹۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در مناطق مختلف جزیره قشم خبر داد.

وی با اشاره به تخریب مستحدثات غیرمجاز در این اراضی، تأکید کرد: این ساخت و ساز‌های غیرقانونی شامل «دیوارچینی، پی سنگی و سد و بند خاکی» بوده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را ۵۰۳ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این رفع تصرفات پس از سپری شدن مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی‌ربط به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی سازمان منطقه آزاد با همکاری فراجا در یک ماه اخیر به مرحله اجرا درآمده است.

قهرمانی در ادامه تصریح کرد: پرونده‌های مربوط به تصرفات غیرقانونی اراضی ملی و دولتی مطرح و تشکیل شده در مراجع قضایی استان هرمزگان، با جدیت و سرعت رسیدگی می‌شوند و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تأکید کرد: مشارکت و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی عمومی امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیر قانونی و جلوگیری از تعدی به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی را فراهم می‌سازد و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها در این خصوص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه