English

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان:

۷۹ سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های هرمزگان فعال است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: در حال حاضر ۷۹ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور و ۹۳ دستگاه ثبت تردد شمار در جاده‌ها و راه‌های ارتباطی فعال است.

79 سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های هرمزگان فعال است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد خزایی رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره به اینکه ۲۳ سامانه دوربین نظارتی نیز در جاده‌های هرمزگان نصب شده است، بیان کرد: ۲ سامانه توزین در حال حرکت با قابلیت ثبت تخلفات سرعت و اضافه بار در محورهای میناب به بندرعباس محدوده پلیس‌راه باغو و یک سامانه نیز در محور بندرعباس به حاجی‌آباد محدوده پلیس راه گهکم در حال حاضر فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: نصب و راه‌اندازی تعداد ۱۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محور بندرلنگه به پارسیان، یک سامانه توزین در حال حرکت در محور بندرعباس به حاجی آّباد و ۲۳ سامانه دوربین نظارتی در محورهای استان هرمزگان نیز با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال در دستور کار است.

این مسئول از نصب ۱۱ سامانه دوربین نظارتی جدید در محورهای استان هرمزگان طی هفت‌ماهه امسال خبر داد و گفت: به‌منظور افزایش پوشش تصویری محورهای شریانی استان دوربین‌های نظارت تصویری و عکس‌برداری ثابت در حال مطالعه است.

خزایی، رصد وضعیت ترافیک، تحلیل سرعت و تحلیل‌های زمان اوج ترافیک را از ویژگی‌های سامانه تردد شمار در محورهای ورودی و خروجی استان عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه