English

کشف سوخت قاچاق در شرق و غرب هرمزگان

با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب یک کامیون تانکر حامل 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق توقیف شد.

کشف سوخت قاچاق در شرق و غرب هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب صبح امروز گفت: ماموران انتظامی پاسگاه بندزرک شهرستان میناب در راستای مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی حین کنترل محور میناب - جاسک و خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.  

وی افزود: ماموران خودرو را جهت بررسی دقیق متوقف و در بازرسی از آن مقدار32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

محمد امین نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه نیز از کشف دپوی 10هزار و 200 لیتر سوخت خارج از شبکه قانونی توزیع خبر داد.  

وی اذعان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق  در یکی از  روستای غوبان  شهرستان بندرلنگه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی دهنو مراغ با همکاری ماموران انتظامی بخش شیبکوه پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور طی بازرسی از محل 10هزار و 200 لیتر گازوئیل  قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان  2 میلیارد و 740 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه پیگیری جهت دستگیری متهمین در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه