English

مدیرعامل آبفا هرمزگان:

ظرفیت منبع تامین آب شهر بندری سوزا در هرمزگان ۴۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از افزایش ۴۰ درصدی ظرفیت آب شهر سوزا با وارد مدار شدن واحد جدید آب شیرین کن این شهر خبر داد.

ظرفیت منبع تامین آب شهر بندری سوزا در هرمزگان ۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل آبفا هرمزگان با بیان اینکه تا پیش از این ظرفیت آب شیرین کن سوزا ۱۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز بود، تصریح کرد: با نصب و نوسازی تجهیزات جدید، ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز به ظرفیت سوزا اضافه و در حال حاضر تولید این آب شیرین کن ۲ هزار متر مکعب در شبانه روز است.

وی در تشریح جزئیات این پروژه افزود: با هدف افزایش ظرفیت تولید آب شیرین در سایت سوزا، سرمایه گذار اقدام به توسعه حوضچه آبگیر دریا، احداث یک باب پیش تصفیه بتنی به ظرفیت ۳ هزار متر مکعب و طراحی و ساخت پکیج آب شیرین کرده است.

مدیرعامل آبفای استان افزود: با افزایش ظرفیت سایت آب شیرین کن سوزا، زمان آبگیری کاهش و مشکلات کم آبی که پیشتر در این شهر وجود داشت، مرتفع شد.

حمزه پور اضافه کرد: هزینه ایجاد این تاسیسات ۲۰ میلیارد تومان می باشد که توسط بخش خصوصی و در قالب قرارداد خرید تضمینی انجام شده است.

گفتنی است با افزایش ظرفیت آب شیرین کن شهر بندری سوزا که در جنوب سواحل قشم واقع شده است، جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر از اجرای این پروژه بهره مند شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه