English

افتتاح و کلنگ‌زنی هزار و ۱۶۹ پروژه در هفته دولت هرمزگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: به مناسبت هفته دولت هزار و ۱۶۹ پروژه در هرمزگان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی هزار و ۱۶۹ پروژه در هفته دولت هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی سخنگوی استانداری هرمزگان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: مجموع کل پروژه‌هایی که در هفته دولت کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری خواهد رسید هزار و ۱۶۹ پروژه خواهد بود که از این تعداد ۱۸۴ پروژه به صورت کلنگ‌زنی و ۹۸۵ پروژه نیز آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اعتبارات صرف شده در این پروژه ها، افزود: میزان اعتبارات پروژه‌های امسال ۳۵۱ همت که ۳۲۵ همت متعلق به پروژه‌های قابل کلنگ زنی و ۲۶.۴ همت متعلق پروژه های قابل بهره‌برداری استان است.

کامرانی بیان‌کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با ۱۳۲ پروژه، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با ۱۰۸ پروژه و شرکت توزیع نیروی برق با ۸۳ پروژه بیشترین پروژه‌های امسال را به خود اختصاص داده‌اند.

سخنگوی استانداری هرمزگان، ادامه داد: به لحاظ هزینه کرد در پروژه های عمرانی سازمان صنعت، معدن و تجارت با ۱۶۹همت، منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با ۸۰ همت و اداره کل راه و شهرسازی با ۴۵ همت در رتبه اول تا سوم ایستاده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اذعان‌کرد: در هفته دولت امسال به لحاظ فصلی و بودجه نیز سازمان صنعت معدن و تجارت با ۲۸۸ همت، مسکن و عمران شهری با ۴۷ همت، حوزه کشاورزی و منابع طبیعی با ۵ همت بالاترین رقم اعتباری را به خود اختصاص داده‌اند.

وی اضافه کرد: مسکن و عمران شهری با ۳۷۲ پروژه، بخش تربیت‌بدنی با ۱۳۶ پروژه و حوزه آموزش استان با ۱۲۹ پروژه بیشترین تعداد پروژه‌های عمرانی را به خود اختصاص داده‌اند و در حوزه‌ی شهرستانی نیز شهرستان بندرعباس با ۲۲۹ پروژه، میناب با ۱۵۹ پروژه و رودان با ۱۲۹ پروژه به ترتیب بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی را دارند.

کامرانی عنوان کرد: در جذب سرمایه گذار شهرستان جاسک با ۱۵۱ همت، پارسیان با ۸۰ همت و بندرعباس با ۵۳ همت در رتبه های اول تا سوم ایستاده اند.

سخنگوی استانداری هرمزگان، عنوان کرد: دولت در استان هرمزگان، سه حوزه را تحت عنوان‌های آب، آموزش و درمان به عنوان اولویت خود قرار داده است و در حوزه بهداشت و درمان، اضافه‌کردن ۱۴۰۱ تخت هدفگذاری شده است ضمن اینکه در هفته دولت ۱۳۴ پروژه بهداشتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کامرانی عنوان‌ کرد: در حوزه ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز ۱۳۶ پروژه در هفته دولت افتتاح خواهد شد که می‌تواند ۷ سانتی متر به سرانه ورزشی استان اضافه کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در پایان با اشاره به راهپیمایی اربعین، عنوان‌کرد: لازم است رسانه‌ها در پوشش رویداد بزرگ اربعین مشارکت داشته باشند و خدمات ستاد اربعین را به تصویر بکشانند چرا که این رویداد یک کنگره عظیم تمدن سازی است‌.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در پایان سال، گفت: برای انتخابات پیش‌رو ۳.۵ برابر دوره قبل افراد برای کاندیداتوری مشارکت داشته‌اند و باید تلاش کنیم استان هرمزگان در مشارکت مردم نیز بیشترین آمار را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه