English

پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان منتظر تایید وزارت بهداشت

جلسه بررسی آخرین وضعیت راه‌اندازی دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان برگزار و موانع موجود در شهرستان‌های میناب و بندرلنگه رفع شد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان منتظر تایید وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلسه هماهنگی مرتبط با تاسیس دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور فرمانداران شهرستان‌های میناب و بندرلنگه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و جمعی از مدیران مرتبط برگزار و آخرین جمع بندی ها در خصوص راه اندازی این دانشگاه‌ها انجام شد. 

در این جلسه تامین زیرساخت‌های رفاهی و آموزشی موقت از جمله خوابگاه دخترانه و پسرانه، کلاس‌های درس و فضای آموزشی مورد نیاز دانشگاه در شرق و غرب استان به محوریت شهرستان‌های میناب و بندرلنگه مصوب شد. 

همچنین در خصوص تخصیص زمین، طراحی جامع و اجرای فازی احداث دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق و غرب نیز تصمیم گیری و مقرر شد پس از طراحی و تصویب طرح، نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز، تامین زیرساخت آب و برق و احداث این دانشگاه‌ها در میناب و بندرلنگه اقدام شود. 

استاندار هرمزگان در این جلسه گفت: برای هر شهرستان چند طرح مهم و مادر در نظر گرفته شده که سبب توسعه و ارتقای سطح کیفیت زیست مردم خواهد شد، احداث دانشگاه علوم پزشکی برای شهرستان‌های میناب و بندرلنگه از جمله این طرح‌های مهم است. 

وی در ادامه بیان داشت: برای تایید دانشگاه، نیاز است سه رشته کارشناسی مرتبط با حوزه بهداشت و درمان تعریف شود که این کار صورت گرفته و ظرفیت جذب مورد نظر نیز احصا شده است. 

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری وزارت بهداشت هر چه سریعتر راه‌اندازی این واحدهای دانشگاهی عملی و از مهرماه در این دانشگاه‌ها دانشجو جذب شود.

دوستی تاکید کرد در هفته جاری جلسه ای میان مسئولان استانی با وزیر بهداشت برگزار و در خصوص نهایی کردن پرونده راه اندازی این دانشگاه‌ها بحث و تبادل نظر خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه