English

آغاز مزایده ۶۹۰ میلیارد تومانی اموال تملیکی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده 690 میلیارد تومانی اموال تملیکی در این استان خبر داد.

آغاز مزایده 690 میلیارد تومانی اموال تملیکی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: در راستای اجرای دستورات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت مستمر و ساماندهی قانونی به انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری شماره 270 استان هرمزگان از روز سه شنبه 10 مردادماه 1402 تا تاریخ سه شنبه 17 مرداد ماه برگزار می شود.

وی افزود: کالاهای موضوع این مزایده شامل انواع خودروی سواری، لوازم اوراقی و ضایعاتی، مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی، ماشین آلات راهسازی و معدنی و تجهیزات صنعتی با ارزش پایه 690 میلیارد تومان می باشد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه ضمن تأکید بر تداوم پیگیری مجدانه به منظور تعیین تکلیف هرچه سریعتر اموال موجود در انبارهای بنادر، گمرکات، اموال تملیکی و پارکینگ‌های وسایل نقلیه توقیفی، خاطرنشان کرد: در نتیجه نظارت دستگاه قضایی با توجه به برنامه مدون و زمان بندی شده در اداره کل اموال تملیکی استان، نسبت به برگزاری مزایده های مستمر در خصوص کالاهایی که باید به فروش برسند اقدام مقتضی صورت می گیرد و بر این اساس تمهیداتی اتخاذ شده است که معضل معطلی و در انبار ماندن کالاها و وسایلی که مورد نیاز مردم و کشور است، تکرار نشود.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در مزایده شماره 270 اموال تملیکی استان هرمزگان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه‌های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به رؤیت لیست کالاها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه‌های اینترنتی به آدرس‌های:  www.tamliki.ir و www.setadiran.ir اقدام کنند.

همچنین دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به اداره کل اموال تملیکی هرمزگان از تمامی کالاهای موضوع این مزایده بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه