سرخط خبرها
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای
  • سخنگوی دولت خبر داد: تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
  • وزیر فرهنگ: زنده‌یاد سیمین‌دخت وحیدی شعر را میدان پاسداشت هویت و ایران می‌دانست
  • افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی تکذیب شد
  • وزیر ارتباطات: پایداری برق سایت‌های ارتباطی باید تضمین شود
  • آماده‌باش هلال‌احمر در پی احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان
  • آزمون و مصاحبه از فرایند صدور مجوز مشاور املاک و نمایشگاه خودرو حذف شد
  • تمرین آسمانخراش‌های ایرانی در اردن
  • عراقچی به عراق سفر می کند
  • چند دکل مخابراتی در سیرک و قشم مورد اصابت دشمن قرار گرفت
  • فریب دود ملایم سیگار الکترونیکی را نخورید
  • سازمان سینمایی: در صورت صعود، بازی ایران با سوییس در سینماها پخش می‌شود
  • پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی تا ۳۱ شهریور
  • گزارش رسانه تلگراف: حمله به بانک‌های ایرانی کار گروه هکری گنجشک درنده است
  • مذاکره با آمریکا در آستانه تعلیق

از ابتدای سال‌جاری:

پنج نمایندگی میراث‌فرهنگی در شهرستان‌های هرمزگان فعال شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

IMG-20230730-WA0003-768x511

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در این دیدار حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به تقویت صنایع‌دستی و کمک به بهبود بازار صنایع‌دستی تاکید کرد و گفت: جامعه روستایی باید تقویت و صنعتگران صنایع دستی بخصوص در مناطق روستایی حمایت شوند.

وی افزود: آثار و بناهای تاریخی بخش عمده‌ای از فرهنگ و تمدن این منطقه محسوب می‌شود که باید حفاظت و صیانت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با اشاره به برکه‌ها در سطح استان بر حفظ و احیای آنها تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر به برکه‌ها شد.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان نیز در ادامه با تشکر از حسن توجه نماینده ولی فقیه در استان به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برای بهبود وضعیت بازار صنایع‌دستی در نظر داریم تا پایان سال، بازارچه دائمی صنایع‌دستی در شهر بندرعباس را راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه ابراز داشت: برای تقویت اداره کل، ۵ نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان‌ها را فعال کرده‌ایم که نمایندگی‌ها می‌توانند نقطه تعامل و هماهنگی خوبی در شهرستان‌ها ایفا کنند.

محسنی در پایان افزود: ۴۰ پروژه پیشران در حوزه گردشگری تهیه شده است که باید به فرصت سرمایه‌گذاری تبدیل شوند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه