English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

مراکز درمانی به بخش خصوصی در شیفت عصر واگذار می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واگذاری مراکز در شیفت های عصر و شب به بخش خصوصی موجب افزایش رضایت مندی گیرندگان خدمت و ماندگاری پزشکان در مناطق دور دست می شود.

مراکز درمانی به بخش خصوصی در شیفت عصر واگذار می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، دکتر غلامعلی جاویدان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جمع مدیران شبکه های بهداشت و درمان استان هرمزگان، اظهار کرد: با برنامه ریزی، مدیریت منابع مالی و انسانی و ساماندهی و البته با پشتیبانی‌های دانشگاه تلاش شود تا موانع و مشکلات موجود مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه تامین آمبولانس‌های مورد نیاز در حال پیگیری و انجام است و سهمیه ای از وزارت‌ بهداشت به هرمزگان اختصاص خواهد یافت، افزود: تعمیر و راه اندازی بعضی از آمبولانس‌ها در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد: واگذاری مراکز در شیفت های عصر و شب به بخش خصوصی از مواردی است که موجب افزایش رضایتمندی  گیرندگان خدمت و ماندگاری پزشکان در مناطق کم برخوردار و دور دست را فراهم می کند.

عالی‌ترین مقام بهداشت و درمان هرمزگان افزود: جلب مشارکت خیرین، شوراها، دهیاران و سایر اشخاص تاثیرگذار می‌تواند در ارتقا و رفع مشکلات بهداشت و درمان در سطح شهرستان ها تاثیرگذار و کمک کننده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه