English

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان وعده داد؛

برگزاری هفتگی جلسات تخصصی فعالان اقتصادی با دستگاه قضا

با پیگیری اتاق بازرگانی هرمزگان و در راستای رفع مشکلات فعالان اقتصادی مقرر شد؛ هفته ای یک بار با حضور مسئولان ذی ربط و همراهی دستگاه قضایی استان نشست تخصصی برگزار شود.

برگزاری هفتگی جلسات تخصصی فعالان اقتصادی با دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رضا صفا رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان در نشست فعالان اقتصادی که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: با پیگیری اتاق بازرگانی هرمزگان و در راستای رفع مشکلات فعالان اقتصادی مقرر شد؛ هفته ای یک بار با حضور مسئولان ذی ربط و همراهی دستگاه قضایی استان نشست تخصصی برگزار شود. 

علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان نیز با اشاره به طولانی بودن صف جایگاه های سوخت در بندرعباس، بیان داشت: ممکن است به زودی به وارد کننده سوخت تبدیل شویم و در چنین شرایطی هر روز بر مشکلات مردم افزوده می شود. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه قاچاق سوخت یکی از نگرانی‌های اصلی مردم استان است، گفت: استان هرمزگان یکی از استان‌های مهم کشور در مجاورت خلیج فارس و دریای عمان است و قاچاق سوخت از طریق دریا با مشک های ماری انجام می شود اما در این یک ماه اخیر با توجه به اجرای طرح استفاده از کارت سوخت شخصی در استان هرمزگان، روزانه یک میلیون و 300 هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شد. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ابراز داشت: بسیاری از نازل های پمپ بنزین مشکل دارند و باید هر چه زودتر نسبت به رفع این مسئله اقدامات لازم انجام شود و در همین راستا؛ شرکت نفت مکلف شد در کمترین زمان ممکن، خرابی های نازل را تعمیر کند.  

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار نازل سوخت در هرمزگان وجود دارد، گفت: در استان هرمزگان 166 جایگاه سوخت و همچنین بیش از یک هزار نازل سوخت وجود دارد و مطابق دستور قضایی باید در جایگاه عرضه سوخت دوربین های پلاک خوان نصب شود تا خودروهایی که به این جایگاه می آیند، پلاک آنها چک شود. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان عنوان کرد: همواره حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی از برنامه های اصلی قوه قضاییه بوده و خواهد بود و برهمین اساس، دستگاه قضایی هرمزگان توانسته در این سال‌های اخیر نسبت به بازشماری کانتینرها در گمرکات استان، ترخیص کالاهای اساسی در بنادر و گمرکات کشور و... با جدیت بیشتری ورود پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه