English

احسان کامرانی مطرح کرد؛

فعالیت های پژوهشی و فن‌آورانه نقش بسزایی در توسعه استان دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان‌ گفت: فعالیت های پژوهشی و فن‌آورانه نقش بسزایی در توسعه استان، افزایش تولید و ایجاد اشتغال دارد.

فعالیت های پژوهشی و فن‌آورانه نقش بسزایی در توسعه استان دارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان‌ در حاشیه افتتاح بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هرمزگان با اشاره به اهمیت فعالیت های پژوهشی افزود: فعالیت های پژوهشی و فناورانه نقش بسزایی در توسعه استان، افزایش تولید و ایجاد اشتغال دارد.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت فعالیت های پژوهشی و فناورانه استانداری از فعالان این بخش حمایت خواهد کرد.

کامرانی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی ضروری است از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه استان از نزدیک بازدید و از این استعداد و ظرفیت مهم در راستای افزایش تولید و بهبود بهره وری با عقد قرارداد بهره گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افزود: با همت مراکز دانشگاهی، علمی و شرکت های دانش بنیان دستاوردهای پژوهشی مناسبی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان به نمایش گداشته شده است که می تواند در رفع بسیاری از مشکلات راه‌گشا باشند.

در این نمایشگاه دانشگاه های استان هرمزگان، شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را در قالب ۵۰ غرفه در محل مجتمع بصیرت دانشگاه هرمزگان به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه تا ۱۷ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر پذیرای علاقه مندان جهت بازدید و آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی استان در بخش های مختلف است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه