English

همکاری همراه اول و استانداری هرمزگان برای هوشمندسازی استان

تفاهم‌نامه سه‌جانبه تسری هوشمندی و پایداری در استان هرمزگان منعقد و همراه اول به‌عنوان راهبر فنی و عملیاتی این پروژه انتخاب شد.

همکاری همراه اول و استانداری هرمزگان برای هوشمندسازی استان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مراسم امضای تفاهم‌نامه «همکاری تسری هوشمندی و پایداری در استان هرمزگان» باحضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول، فریبرز دولت‌آبادی مدیرعامل مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران، بابک تراکمه عضو هیأت‌مدیره و حمید بهروزی قائم‌مقام اپراتور اول در برج همراه برگزار شد.
مهدی دوستی استاندار هرمزگان اظهار داشت: از این بابت خوشحالیم که با همراه اول در این راستا همکاری می‌کنیم و مباحث مربوط به هوشمندسازی رفته رفته به مطالبه جوانان استان تبدیل شده و تصمیم گرفتیم امر توسعه را با محوریت جزیره هرمز پیش ببریم.
مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول نیز در این مراسم عنوان کرد: با اجرای بخشی از بندهای این تفاهم‌نامه نیز شاهد تحول جدی در این استان خواهیم بود.
وی در پایان افزود: ایجاد پلتفرم‌هایی بر پایه فناوری اینترنت اشیا که در حال حاضر به ترند جهانی تبدیل شده، بیگ دیتایی را به همراه خواهد داشت که از آن می‌توان در تصمیم‌گیری‌های مهم استان استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه