English

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا؛

اهانت به قرآن کریم در سوئد از منظر همه انسان های آزاده محکوم است

امام جمعه بندرلنگه ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد گفت: این کار شرم آور از منظر همه انسان های آزاده محکوم است، اهانت به قرآن در غرب نشانه ضعف آن ها در مقابل منطق قرآن و ترس آنها از رشد اسلام گرایی در غرب است.

اهانت به قرآن کریم در سوئد از منظر همه انسان های آزاده محکوم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه ضمن تسلیت شهادت امیر المومنین(ع) بر لزوم تبعیت رفتاری آن امام در جامعه اسلامی به عنوان کلید موفقیت تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهارداشت: سپاه ما سپاه محمدرسول الله (ص)، سپاه ما سپاه امام زمان(عج) است و عزت مسلمین مدیون سپاه است؛ شکست آمریکا در حمله هوایی به طبس امداد غیبی الهی و نشانه غلبه اراده خدا بر غلبه دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا عنوان کرد: شکست آمریکا در حمله هوایی به طبس در سال۱۳۵۹ واقعه ی طوفان شن و برخورد پیشرفته ترین هواپیما های آمریکا و شکست آن ها در آن عملیات فقط امداد غیبی الهی و نشانه غلبه اراده خدا بر غلبه دشمنان است، پس باید به خدا و وعده های او اعتماد کنیم و بدانیم قطعا ما خواهیم بود.

وی با اشاره به روز قدس اظهارداشت: روز یک آرمان انسانی و اسلامی است نه فقط فلسطینی و عربی بلکه روز قدس در نگاه امام و رهبری کلید قیام جهانی بر علیه استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی و نماد مبارزه مستمر با دشمنان تا پیروزی حق علیه باطل است.

امام جمعه بندرلنگه از همه اقشار جامعه خواست با برنامه ریزی در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کنند.

وی ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد گفت: این کار شرم آور از منظر همه انسان های آزاده محکوم است، اهانت به قرآن در غرب نشانه ضعف آن ها در مقابل منطق قرآن و ترس آنها از رشد اسلام گرایی در غرب است ما اهانت به قرآن را اهانت به همه پیغمبران الهی و همه ادیان اسمانی میدانیم و خواستار برخورد قاطع با این اقدام شرم آور هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا با بیان اینکه دست دشمن در اختلاف افکنی بین مسلمین خصوصاً بین شیعه و سنی بین ایرانی و افغانی رو شده است هر روز پرده ای جدیدی از سناریوی  اختلاف افکنی را رو می کنند عنوان کرد: یک روز شهادت روحانیون در مشهد، یک روز تجمع چند نفر در برابر کنسولگری ایران در افغانستان، یک روز حمله به مسجد شعیان در مزار شریف و ما حمله به مساجد مسلمانان را به شدت محکوم میکنیم، حمله به مسجد کار هیچ مسلمانی نیست به یقین کار عوامل اسرائیل انگلیس و امریکاست؛ حمله به مسجد یعنی اهانت به قرآن و خانه خدا و مسلمانان، ما توطئه را شناخته ایم و باصبر انقلابی هرگز در دام پهن شده آنها نخواهیم افتاد.

وی در ادامه افزود: اعلام میکنیم شیعه و سنی مانند دو لبه قیچی در دفاع از قران اسلام و مشترکات دینی خود و در دفاع از انقلاب اسلامی آماده جان‌فشانی است و هر متجاوزی به محدوه خود را قاطعانه پشیمان خواهد کر، این افراط گرایی و جمود فکری عامل اصلی این کج فهمی ها است.یک مصداق انقاق اهدای خون است.

امام جمعه بندرلنگه باتوجه به کمبود شدید خون در بندرلنگه از عموم مردم شریف شهرستان دعوت کرد تا به کمک همنوعان خود در شب های لیالی قدر کمک کنند اظهارداشت: یک مصداق انقاق اهدای خون است و مسئولان شهرستان اعلام کردند که با کمبود شدید خون مواجه هستیم؛ بیماران زیادی در این وضعیت با چالش مواجه شده اند، درخواست میکنم با اهداء خون ضمن جلب رضایت خداوند در این ماه عزیز همنوعان خود را یاری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه