English

علیرضا احمدی منش؛

دستگیری متهم متواری پرونده کلاهبرداری در تعاونی مسکن گلشهر جنوبی بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از دستگیری متهم متواری پرونده کلاهبرداری در تعاونی مسکن گلشهر جنوبی بندرعباس خبر داد.

دستگیری متهم متواری پرونده کلاهبرداری در تعاونی مسکن گلشهر جنوبی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ضمن تأیید خبر دستگیری متهم متواری پرونده کلاهبرداری در تعاونی مسکن گلشهر جنوبی بندرعباس، اظهارداشت: تعداد شاکیان ثبت‌شده در این پرونده کثیرالشاکی تاکنون به بیش از ۲۸۰ نفر رسیده است و امکان دارد تا چندین برابر این تعداد نیز افزایش یابد.

وی در ادامه افزود: بیشتر شکایت‌های مردمی از ۴ سال گذشته تاکنون ثبت شده است و در تمام این مدت، متهم مذکور متواری و تحت تعقیب بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: این متهم با نام اختصاری (م-خ) سعی داشته با شایعه سازی وانمود کند که از کشور خارج شده است، اما سرانجام با پیگیری قاضی شعبه دوم اجرای احکام کیفری دادسرای بندرعباس و طی عملیاتی غافلگیر کننده توسط مأموران دایره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از ردیابی در محل اختفاء خود در کرج، شناسایی و دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمان متواری شدن متهم، رسیدگی به این پرونده کلاهبرداری به هیچ عنوان متوقف نشده، خاطرنشان کرد: طی این مدت، علاوه بر دستگیری شرکای وی و صدور آرای قطعی در خصوص هر یک از آنها، بررسی‌های پیچیده فنی در مورد جزئیات این کلاهبرداری، حسابرسی حقوق صدها شاکی، جمع آوری ادله موجود و مسائل فنی مرتبط با پرونده، توقیف اموال متهمین و بسیاری از موارد دیگر با پیگیری دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت مستمر و بدون هیچگونه وقفه ای صورت گرفته و در نهایت به صدور رأی محکومیت غیابی در خصوص متهم مذکور منجر شده است که این موضوع نشان از اهتمام ویژه دستگاه قضایی برای صیانت از حقوق مردم دارد.

احمدی منش در خاتمه عنوان کرد: در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی و با توجه به تأکیدات ویژه ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم تسریع در رسیدگی و اتخاذ تصمیم نسبت به پرونده‌ای کثیرالشاکی، طی سال ۱۴۰۰، سه پرونده کثیرالشاکی در استان هرمزگان که حدود ۱۵۰۰ شاکی و متهم داشته است، رسیدگی و منتهی به صدور حکم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی