English

احمد مرادی؛

وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگوی ناایمن بودن محور کهورستان به لار باشد

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلفات جاده‌ای محور کهورستان به لار خواستار پاسخگویی وزیر راه و شهرسازی برای ناایمن بودن این محور شد.

وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگوی ناایمن بودن محور کهورستان به لار باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اظهارداشت: ما به دنبال این هستیم که مدیران با انگیزه، پاکدست و جهادگر در کشور مسئولیت‌‌ ها را بر عهده بگیرند و مجمع نمایندگان استان نیز وظیفه صیانت مدیران هرمزگان را انجام خواهد داد.

وی افزود: از خداوند در ماه مبارک رمضان می‌خواهیم که همه ما برای مردم خدمتگزاری صادق باشیم و مردم عزیز آثار تلاش همه ما را ببینند و حس امنیت در همه حوزه‌ها باشیم.

مرادی بیان‌ کرد: مخاطب من شخص وزیر راه و شهرسازی است و باید بگویم آن‌ چیزی که به مدیران ما بر می‌گردد در حوزه استانی در هر زمینه‌ای تلاش کرده‌اند اما مسائل و مشکلاتی که در هرمزگان در حوزه راه‌ های فرعی و اصلی داریم نیاز به توجه در سطح وزارتخانه است.

وی عنوان کرد: در همین ایام نوروز در محور کهورستان به لار بیش از ۲۰ هموطن جان خود را از دست دادند در حالی‌ که بارها و بارها گفته‌ ایم این جاده ایمن نیست و آقای وزیر باید پاسخگوی مشکلات این مسیر باشند چرا که جان مردم برای ما مهم است.

نماینده مردم هرمزگان تصریح‌ کرد: از سال ۱۳۸۵ مسکن مهر در استان آغاز کردیم و ۳۳ هزار واحد مسکن مهر را ساختیم اما در خدمات به مردم ساکن در این منازل ضعیف عمل شد لذا انتظار هست هم به مسکن‌ های ساخته شده قبلی توجه شود و هم به طرح ملی جهش مسکن در استان به درستی اجرا شود‌.

وی ادامه داد: موضوع بافت فرسوده و احیای آن دامن‌ گیر شهر بندرعباس است و می‌ خواهیم این نگاه جدی در مدیران وزارت راه برای احیای بافت فرسوده ایجاد شود و خودمان را جای مردم ساکن بافت فرسوده قرار دهیم و مشکلات آن‌ها را حل و فصل کنیم.

مرادی تاکید ‌کرد: ضرورت دارد وقت‌ مان و همت‌ مان را برای حل مشکلات بافت فرسوده منعطف کنیم چرا که در این حوزه تلاش خود را کامل پای کار نیاورده‌ایم با وجود اینکه تذکرات بسیاری داده شده است و شعارهایی نیز تاکنون در این حوزه مطرح شده است اما اتفاق خاصی در این حوزه نیفتاده است لذا لازم است با تدبیر مدیریتی و تخصیص اعتبارات ویژه به این موضوع توجه شود.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح‌ کرد: یکی از مشکلات امروز ما این است که بعضا پیمانکارانی که طرحی را اجرا می‌ کنند برای دریافت مطالباتشان مجبورند متحمل زحمات بسیار شوند و این امر زیبنده نظام اسلامی نیست، علی‌ رغم تاکیدات مجلس یکبار برای همیشه باید این مشکل حل شود و خواهش دارم مطالبات پیمانکاران که به ناحق محصور شده است پرداخت شود. 

وی بیان ‌کرد: مهم‌ترین آسیب عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران بیکاری و آسیب به اشتغال، فرسودگی ماشین‌ آلات، پایین آمدن کیفیت کار و ایجاد فساد است لذا خواهش داریم این موضوع حداقل در حوزه راه و شهرسازی حل شود چرا که ما امروز مناقصاتی داریم که ۱۵ بار برگزار شده است اما کسی حاضر نیست در آن شرکت کند و این امر اجرای پروژه‌ هایی که برای مردم است را با تاخیر مواجه می‌کند. 

احمد مرادی با اشاره به اجرای پروژه پل خلیج‌ فارس در حدفاصل بندرپهل و لافت نیز گفت: اراده کافی در مجموعه مناطق آزاد برای اجرای پروژه پل خلیج‌فارس وجود دارد و لازم است مجموعه راه و شهرسازی نیز به اجرای این پروژه کمک کند و مسائل و مشکلات آن در سطح ملی حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه