English

افتتاح مجتمع بزرگ خانه شیوا

فاز نخست مجتمع بزرگ خانه شیوا با کاربری تجاری و فرهنگی در مساحتی بالغ‌بر سه هزار و 200 مترمربع و با حدود 100 نفر اشتغال‌زایی در بندرعباس افتتاح شد.

افتتاح مجتمع بزرگ خانه شیوا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایوب مهدوی فر مدیرعامل مجتمع بزرگ شیوا در مراسم افتتاحیه خانه شیوا در شهر بندرعباس اظهار داشت: مجموعه شیوا توانسته در زمینه اشتغال‌زایی گام‌های بزرگ و مؤثری بردارد و برای افتتاحیه فاز اول مجموعه در مساحتی بالغ‌بر سه هزار و 200 مترمربع حدود 100 نفر اشتغال‌زایی داشتیم و با افتتاح فاز دوم در تیرماه 1401 در مساحتی بالغ‌بر 2 هزار و 700 مترمربع، 60 نفر نیرو جذب خواهیم کرد که فاز دوم به فروش لوازم‌خانگی اختصاص خواهد داشت.

وی ادامه داد: فاز سوم مجموعه شیوا که در مهرماه 1401 افتتاح خواهد شد نیز شامل ادوات باغی و گلخانه‌ای و محصولات باغی و پارک کودکان خواهد بود.

مهدوی فر گفت: در جنوب، شرق و غرب کشور چنین مجموعه متمرکزی را سراغ نداریم و تنها یک سرای ایرانی در قم و یک شهر فرش در تهران را می‌توان با این مجموعه مقایسه کرد.

وی گفت: مجتمع بزرگ فرش شیوا علاوه بر فعالیت تجاری در استان هرمزگان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، سال‌هاست که در فعالیت‌های فرهنگی، خیرخواهانه و... مشارکت دارد به‌طوری‌که حمایت از خانواده بزرگ کمیته امداد استان، کودکان سرطانی دانش آموزان مستعد بی‌بضاعت، تیم‌های محلات در سطح شهر بندرعباس و ... را نیز در کارنامه درخشان خود می‌بیند.

مدیرعامل مجتمع شیوا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجتمع شیوا 8 شعبه در سطح استان دارد و به علت پراکندگی شعبه‌ها و حجم بالای ترافیک تصمیم بر این شد؛ مجتمع بزرگی را در زمینه‌ فرش، مبلمان، دکوراسیون و پرده به‌صورت کلی و جزئی و با بهترین برندهای ضمانت دار راه‌اندازی کنیم.

وی اذعان داشت: مجموعه شیوا همواره سعی کرده است بهترین برندهای داخلی را برای عرضه به مشتریان خود به خدمت بگیرد و از 10 برند برتر کشور در مجموعه خود استفاده کند.

مهدوی در ادامه به فروش اقساطی محصولات خود با پشتوانه دو بانک در اقساط 20 تا 22 ماهه با قیمت مصوب کارخانه خبر داد.

مدیرعامل مجتمع بزرگ شیوا در پایان بیان داشت: به همین منظور برنامه‌ای پنج‌ساله را تعریف کرده‌ایم و در تابستان سال جاری، جلسه‌ای را با آقای مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ترتیب دادیم و وی نیز با رایزنی‌ کمک کردند تا زمینی برای احداث مجتمع بزرگ فرهنگی و تجاری شیوا به ما اختصاص داده شود که این مجموعه که پیشرفتی 80 درصدی داشت را تحویل گرفتیم و با تکمیل آن برنامه‌های تجاری و فرهنگی گسترده‌ای را در برنامه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه