English

جوابیه خانه مطبوعات هرمزگان در خصوص یک خبر؛

حمایت از تخلف، تخلفی دیگر است

جوابیه روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان پس از انتشار خبر«رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان برکنار شدند».

حمایت از تخلف، تخلفی دیگر است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان پس از انتشار خبر«رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان برکنار شدند»، جوابیه داد.

جوابیه مذکور به شرح ذیل است:

روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان پس از انتشار خبر«رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان برکنار شدند»، چند نکته برای شفاف‌سازی و بیان حقایق پیرامون این مسئله را اعلام می‌دارد:

دو تن از اعضای هیأت مدیره به نام‌های سعیده دبیری‌نژاد و یعقوب دبیری‌نژاد بر اساس ماده 24 اساسنامه، به علت غیبت متوالی در بیش از شش جلسه رسمی، از عضویت در این هیأت مدیره عزل می‌شوند که در همین راستا، رئیس هیأت مدیره طی ارسال نامه‌ای به محل کارشان، عزل نامبردگان را اعلام می‌دارد اما با ۲ بار مراجعه نامه‌رسان خانه مطبوعات به محل کار نامبردگان، آقای یعقوب دبیری‌نژاد از دریافت نامه خودداری و نامه‌رسان را با الفاظ زشت بدرقه می‌کند. سرانجام، نامه‌های مذکور از طریق پست سفارشی به محل کار نامبردگان ارسال می‌گردد.

این اتفاق قانونی، آنان را خوش نیامده و در اقدامی متقابل با سوءاستفاده از جایگاه عضویت شورای اسلامی شهر و مسئولیت دفتر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را با خود همراه ساخته تا با تشکیل جلسه‌ای فوری و ایستاده در راهرو خانه، رئیس و مدیرعامل محترم هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان را، با صورت‌جلسه‌ای ساختگی، برکنار و آن را فورا رسانه‌ای نموده‌اند، که با توجه به توضیحات داده شده، تمام رفتارهای انجام شده فوق خلاف قانون بوده است و صد البته این رفتار خارج از عرف و قانون توسط دو تن از اعضای عزل شده قابل پیگرد است.

شایان ذکر است، نامه عزل آنها به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز تسلیم شده که انتظار است، مدیرکل محترم به این تخلفات آشکار صحه نگذارد.

روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان

جوابیه خانه مطبوعات هرمزگان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه