English

آموزش رایگان آمادگی کنکور به دانش آموز مناطق محروم هرمزگان

معاون امور فرهنگی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۳۲۶ دانش آموز مستعد و دارای مدل ۱۸ به بالای ساکن مناطق محروم استان از آموزش‌های رایگان آمادگی کنکور سراسری ۹۹ بهره‌مند شدند.

آموزش رایگان آمادگی کنکور به دانش آموز مناطق محروم هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عیسی زارعی معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان، گفت: آموزش‌ها با حمایت کمیته امداد وهمکاری موسسه‌های آموزشی معتبر به صورت کارگاهی و کلاس‌های غیرحضوری و مجازی به دانش آموزان پایه دوازدهم در رشته‌های ریاضی- فیزیک، علوم انسانی و علوم تجربی ارائه شد.

وی بیان داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی فعالیت‌های آموزشی حضوری و همچنین در راستای کمک به برقراری عدالت آموزشی در جامعه، کمیته امداد جهت ارتقای علمی دانش آموزان مستعد تحت حمایت این نهاد و کمک به راه‌یابی آن‌ها به دانشگاه‌های کشور جهت ادامه تحصیل، اقدام به عقد تفاهم‌نامه همکاری با موسسه‌های آموزشی معتبر به‌منظور بهره‌مندی این دانش آموزان از خدمات آموزشی و آمادگی کنکور، کرده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: درحال حاضر تعداد ۲۱ هزار و ۶۴۱ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین چهارهزار و ۱۴۴ دانشجو در دانشگاه‌های مختلف استان از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره‌مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه