English

محمود رضا امیارى خبر داد؛

توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی در روزهای آینده توسط جامعه ورزش و جوانان استان خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه

به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان، در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، محمودرضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، در این جلسه از تهیه و توزیع بیش از ۱۸۰۰ بسته کمک معیشتی توسط جامعه ورزش و جوانان، سازمان مردم نهاد جوانان و مجمع خیرین ورزشیار از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت تامین معیشت به نیازمندان "رزمایش همت جوانانه-کمک مومنانه "در وزارت ورزش و جوانان تدوین و ابلاغ شد که سهم استان هرمزگان تامین و توزیع ۵۰۰۰بسته معیشتی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان  با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۱۷ پرسشنامه جهت ارزیابی وضعیت جوانان استان توسط سازمانهای مردم نهاد جوانان در سراسراستان انجام شده اظهارکرد: نتیجه ارزیابی ها و اولویت بندی بر اساس سه مسئله مهم اشتغال، مسکن و ازدواج است که با آغازاین حرکت برنامه ریزی بهتر و مدون تری رابرای جوانان استان در دستور کار قرار خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهارکرد: پرسمان جوانان، گام موثری در هدایت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۹۹دارد.

سعیدناجی با اشاره به  از ریل گذاری مناسب در جهت ماموریت‌های ستاد در رصد وضعیت جوانان استان، بیان داشت: ۳۶درصد جمعیت جوان استان یک پتانسیل بالقوه ای است که باید از زوایای مختلف موارد آنها را پایش و پیگیری و جهت حصول نتیجه به کمیته های مختلف تصمیم گیری استان آورده شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت خوب و موثر سازمان مردم نهاد جوانان استان در مقابله با ویروس کرونا، خواستار تشکیل تیم هایی از سمن‌های دارای محور مشترک جهت تقویت برنامه‌ای مشترک شدند.

وی در خصوص ارائه وضعیت جوانان استان گفت: کار بسیار ارزنده ای صورت گرفته و این پرسمان که از تک تک جوانان بدست آمده، اطلاعات خوب و نزدیک به واقعیت جامع  را بیان کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: باید حساسیت دستگاه های استان نسبت به مسائل پیرامون جوانان افزایش یابد و نقش موثری در کاهش مشکلات این قشر داشته باشند.

ناجی از دغدغه جوانان استان با ذکر اولویت آنها که شامل اشتغال، مسکن و ازدواج عنوان نموده، خواستار برنامه ریزی دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان شد.

وی با بیان اینکه حل مسائل و مشکلات جوانان دغدغه اصلی مسئولین است، گفت: شکوفایی استعداد‌ها و استفاده بهینه از توانایی‌های جوانان باید در اهم امورات باشدکه اشتغال یکی دیگر از عوامل اصلی و تاثیرگذار در زندگی و آینده جوانان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه