English

اقدامات خصمانه آمریکا، مردم را منسجم تر از گذشته کرده است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: حضور گسترده مردم انقلابی در این راهپیمایی نشان می‌دهد که اقدامات خصمانه آمریکا علیه کشورمان، مردم را منسجم تر از گذشته کرده است.

اقدامات خصمانه آمریکا، مردم را منسجم تر از گذشته کرده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان در حاشیه راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، اذعان داشت:  حضور گسترده مردم انقلابی در این راهپیمایی نشان می‌دهد که اقدامات خصمانه آمریکا علیه کشورمان، مردم را منسجم تر و متحدتر از گذشته کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر گرفته از عاشورا و نهضت حسینی است، ابراز داشت: انصافا باید همه خدمتگذاران و کارگزاران نظام تلاش کنند مشکلات مردم رفع شود و همه نیرو و عزم خود را برای حل مشکلات به کار خواهیم گرفت.

ملایی بادر بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن ، خاطرنشان کرد: این حضور مردم سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا خواهد بود و بار دیگر تلاشهای استکبار را برای جدا کردن مردم از نظام به سخره کشیده است.

وی اظهار کرد: در بلوغ چهل سالگی انقلاب که دوران عقلانیت و کمال است با بازاندیشی در شعارها و عملکردها و دستاوردها، نقاط قوت ها پررنگ تر و کژی ها و کاستی ها ترمیم می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در ادامه افزود: امروز با حضور گسترده مردم و اقشار مختلف، انقلاب بیش از هر زمان دیگر  در اقتدار و عظمت قرار دارد.

وی در پایان اضافه کرد: مردم ایران همیشه با حضور به موقع و اثرگذار خود  توانسته اند کشور را از تهدیدات دشمنان به سلامت عبور دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه