English

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

پایگاه اورژانس ۱۱۵ دشتی پارسیان افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ دشتی پارسیان با زیربنای ۲۲۸ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال احداث شد.

پایگاه اورژانس ۱۱۵ دشتی پارسیان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ دشتی پارسیان با زیربنای ۲۲۸ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط خیر نیکوکار ناصر مکاری با مشارکت و پیمانکاری شهرداری دشتی پارسیان طی یکسال احداث شد.

سعید نمکی  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حاشیه افتتاح پایگاه اورژانس 115 دشتی پارسیان، گفت: این اورژانس با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه امروز همچنین عملیات توسعه فیزیکی بیمارستان رستمانی پارسیان آغاز شد، افزود: این طرحِ ۵ هزار متر مربعی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و کمک خیران ساخته می‌شود.

نمکی گفت: این بیمارستان در بخش اطفال، درمانگاه تخصصی و حوزه تخت‌های ویژه توسعه می‌یابد و تجهیزات و نیروی انسانی آن نیز به زودی فراهم می‌شود.

وی افزود: زیرساخت‌های درمانی تا پایان دولت برای مناطق کمتر توسعه یافته آماده می‌شود.

حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در ادامه، گفت: همزمان با افتتاح این پایگاه اورژانس ۶ پایگاه دیگر در سیاهو، سرزه فین، شمیل، فین، جگدان و جغین شمالی با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت در شهر دشتی پارسیان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: اعتبار ساخت و تجهیز این ۷ پایگاه اورژانس در استان بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه