English

همزمان با دهه فجر؛

افتتاح مدرسه در روستای گزپیر سیریک با مشارکت خیرین مدرسه ساز

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر مدرسه خیرساز روستای گزپیر در شهرستان سیریک افتتاح شد.

افتتاح مدرسه در روستای گزپیر سیریک با مشارکت خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان در این آیین ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و از همین رو نیز در آغازین روزهای انقلاب، تلاش در راستای ارتقا دانش و آگاهی آحاد جامعه در دستور کار نظام قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان با اشاره به نقش زیرساخت هایی نظیر مدارس در پیشرفت و توسعه جامعه، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از روزهای نخست پیروزی انقلاب با احداث دانشسراها و مراکز تربیت معلم و همچنین تشکیل نهضت سوادآموزی درصدد ریشه کنی جهل و بیسوادی در کشور برآمد.

سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری تنگاتنگ خیرین نیک اندیش جهت ساخت مدارس در اقصی نقاط ایران اسلامی و تبریک دهه فجر ، عنوان کرد: امروزه و در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد مدرسه دار شدن اکثر روستاهای کشور هستیم و برای نوسازی مدارسی که از عمر مفید آنها گذشته است در حال تلاش می باشیم.

سید فخرالدین هاشمی، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان افزود: دبستان پسرانه شادروان  ابراهیم عبدالهی  با  زیربنای 168 متر مربع و با مشارکت ۵۰ درصدی خیّرین مدرسه ساز احداث شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه