English

عضوشورای شهر بندرلنگه در گفت‌وگو با موج؛

پس گرفتن شکایت شهردارى بندرلنگه از شهردار سابق باعث شرمساری است

مصطفى کهن عضو شورای اسلامی بندرلنگه به تشریح وضعیت این روزهای شورا و شهرداری این شهرستان پرداخت و پس گرفتن شکایت از شهردار سابق را باعث شرمساری خواند.

پس گرفتن شکایت شهردارى بندرلنگه از شهردار سابق باعث شرمساری است

به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان، چند روزی است زمزمه هایی در خصوص استعفا شهردار و یکی از اعضای شورای شهر بندرلنگه  به گوش می رسید و در این میان مردم این شهرستان شاهد بی نظمی ها و اختلالاتی در روند کارهای شورای شهر بودند و  طبق گزارشاتی که از منابع معتبر به گوش می رسید؛ چوب لای چرخ گذاشتن برخی از اعضای شورا شهر روند تصمیم گیری را مختل کرده بود. در این راستا برای شفاف سازی این موضوع به سراغ «مصطفی کهن» عضو شورای شهر بندرلنگه رفتیم تا در این خصوص به گفتگو بنشینیم.

*عادتی به نام ناهماهنگی‌ها

مصطفی کهن در گفتگو با خبرگزاری موج در خصوص استعفای خود اذعان داشت: ناهماهنگی و مشکلات  پیش آمده در  بین اعضا شورای شهر تبدیل به موضوعی عادی و غیرقابل تحمل شده بود؛ دو دستگی و کارشکنی برخی از اعضای شورا در این میان وضعیت نامطلوبی را بر جو شورا حکم فرما کرده بود و امیدی هم به اصلاح این وضعیت وجود نداشت.

عضو شورای اسلامی بندرلنگه با بیان اینکه در دوره قبل نیز عضو شورای این شهرستان بوده و حدود 6 سال است که در این مسئولیت مشغول به خدمت‌گزاری به شهروندان بندرلنگه است، تصریح کرد:  عملا لجاجت هایی در بین اعضا شورا مشاهده می شد که به هیچ عنوان صلاح ندانستم ادامه دهنده راهی باشم که دو دستگی و غیر هم سویی مانع از پیشرفت شهروندان در این شهرستان باشد.

*ادعای تخلفات آقای شهردار

وی در خصوص تخلفات احتمالی شهردار سابق بندرلنگه ادعا کرد: تخلفاتی از جمله تضییع حقوق بیت المال، ارائه صورت وضعیت های ساختگی و برداشت مبلغ 300 میلیون تومان بدون ثبت سند که مشخص نبود جهت چه اموری برداشت شده، از جمله تخلفات شهردار سابق بندرلنگه است.

*به شورا برنمی گردم

کهن با اشاره به اینکه چه با استعفا من موافقت شود چه نشود، هیچ گاه راضی به برگشت به شورای اسلامی بندرلنگه نخواهم بود، ادامه داد: غیر هم‌سو بودن اعضا شورا  بعد یک سال از شروع فعالیت شورا در این دوره، آغاز و منجر به تغییر رویه و رویکرد شورا شد، ورق برگشت و ما کم کم شاهد دو دستگی در صحن شورا بودیم و با کنار کشیدن بنده امید است که این دو دستگی تبدیل به وحدت شود و افراد دفاع از حقوق شهروندان را سرلوحه مسئولیت های خود قرار دهند.

عضو شورای شهر بندرلنگه با ابراز گله‌مندی از برخی از اعضا شورای این شهر، تشریح کرد: چوب لای چرخ گذاشتن شهردار در امورات جاری شهرداری و به خصوص تصویب مصوبه شرمگینانه پس گرفتن شکایت کیفری شهرداری علیه شهردار سابق توسط برخی اعضا شورا که مدعی احقاق حقوق بیت المال هستند مرا بسیار آزرده خاطر کرد و متاسفانه مصوبه مذکور به تایید ضمنی هیات تطبیق فرمانداری شهرستان نیز رسیده است.

وی در پایان با اعلام اینکه استعفای من ربطی به استعفا شهردار نداشت، تاکید کرد: اعضا شورا شهر بندرلنگه وظیفه اصلی که بر گردن دارند را فراموش نکنند و سعی بر بررسی و شناخت کمبودها، نیاز ها و نارسایی های شهروندان بندرلنگه و برنامه ریزی های کاربردی در جهت حل و فصل مشکلات مردم در این منطقه داشته باشند و از این غیر هم سویی و ناهماهنگی فاصله گیرند و در جهت ایجاد وحدت تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی