English

معرفی ده دستگاه برتری که در سال ۲۰۱۹ به بازار می آید

امروزه تکنولوژی به‌جز لاینفکی از زندگی انسانی بدل شده و عطش خرید و استفاده از وسایل الکترونیک با شتاب فزاینده‌ای رو به افزایش است؛ بنابراین دنبال کردن اخبار مربوط به تکنولوژی نیز برای بسیاری از افراد علاوه بر جذابیت به عادت روزانه بدل شده است. ازاین‌رو سرویس ترجمه‌ی خبرگزاری موج هرمزگان بر آن است تا اخبار به‌روز تکنولوژی را از ژورنال‌های بین‌المللی ترجمه و در اختیار خوانندگان خود قرار

معرفی ده دستگاه برتری که در سال 2019 به بازار می آید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در دنیای مدرن امروز خارج از تصور نیست که شاهد روزی باشیم که مردم خانه‌هایشان را در کره ماه می‌سازند همان‌گونه که شاهد تولید ربات‌های سخنگو و دستگاه‌های کنترل از راه دور هستیم.

امروزه تکنولوژی به‌جز لاینفکی از زندگی انسانی بدل شده و عطش خرید و استفاده از وسایل الکترونیک با شتاب فزاینده‌ای رو به افزایش است؛ بنابراین دنبال کردن اخبار مربوط به تکنولوژی نیز برای بسیاری از افراد علاوه بر جذابیت به عادت روزانه بدل شده است.

ازاین‌رو سرویس ترجمه‌ی خبرگزاری موج هرمزگان بر آن است تا اخبار به‌روز تکنولوژی را از ژورنال‌های بین‌المللی ترجمه و در اختیار خوانندگان خود قرار دهد.

متن پیش رو را «ع.قاطع البحر» از مجله‌ی «وایرال تکنولوژی» به فارسی برگردانده که در آن به معرفی ده دستگاه برتری که در سال 2019 به بازار می آید پرداخته شده است.

تکنولوژی.jpg1

مکان‌یاب هوشمند به وسیله صدا برای کودکان

این ابزار درواقع یک ساعت نیست و فارغ از اینکه کودکان کجا هستند برای ایمنی‌شان نقش مادر دوم را بازی می‌کند. خانواده‌های مدرن و اعضایشان ترجیح می‌دهند که این وسیله را داشته باشند؛ زیرا فرزندانشان در اینجاوآنجا گم نمی‌شوند و می‌توانند بین آن‌ها و فرزندانشان ارتباط قوی برقرار کند.

تکنولوژی.jpg2

زنگ درب «اسکای بل» قابل‌کنترل با اپلیکیشن «Android» و «IOS»

 اسکای بل مثالی بارز از کاربرد تکنولوژی در زندگی فوق مدرن امروز است. با این ابزار هرکجا که باشید می‌توانید از حضور افراد در پشت درب منزلتان آگاه شوید. علاوه بر این می‌توانید باکسی که آنجا ایستاده صحبت کنید. این امر با فراهم نمودن امکان ویدیوی زنده در «Android» و «IOS» ایجاد می‌شود.

تکنولوژی.jpg3

ماوس قابل تنظیم «Logitech» با امکانات کاملاً منحصربه‌فرد

اگر عاشق بازهای کامپیوتری هستید، عاشق این ماوس می‌شوید. با استفاده از این ماوس قابل تنظیم، شما می‌توانید بازی خود را با ویژگی‌هایی بسیاری مانند تنظیم وزن و تعادل، تغییر نوشتار روی صفحه، تنظیم موسیقی متن و 11 دکمه قابل‌برنامه‌ریزی دیگر، ارتقا دهید.

تکنولوژی.jpg4

ماوس نوری سه‌بعدی و بی‌سیم

 این دستگاه شمارا کاملا شگفت‌زده خواهد کرد. استفاده از این دستگاه تجربه‌ای فوق‌العاده است؛ اما پیش از همه‌چیز شما باید این آمادگی را داشته باشید که یک ماوس جدید به دست بگیرید.

 این ماوس بی‌سیم سه‌بعدی و نوری به شما کمک می‌کند که در حین انجام کار با آن، از انگشت خود جهت حرکت دادن مکان‌نما روی تصویر استفاده نمایید.

تکنولوژی.jpg5

ساعت چرخنده

 بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از ابزار آلات جدید استفاده کنند، به‌طور مثال ساعت‌هایی متناسب با مد را می‌پوشند. اگر با چنین آدم‌هایی ارتباط دارید این ساعت بهترین گزینه برای هدیه دادن به آن‌هاست.این ساعت تصویری جدید از زمان را ارائه می‌کند. تصویری که تاکنون ندیده‌اید چراکه از تمامی ساعت‌های مچی مرسوم متفاوت‌تر است.

تکنولوژی.jpg6

دستگاه فوق باریک قابل شارژ بی‌سیم برای تلفن‌های هوشمند

برای برخی افراد ایستادن و پیدا کردن یک پریز برق خسته‌کننده است. اکنون از همه این مشکلات خلاص شده و بگذارید سبک زندگی‌تان آسان شود. این شارژر بی‌سیم هرکجا که باشید به شما در شارژ کردن گوشی موبایلتان کمک می‌کند. پس دیگر نگران خالی شدن باتری موبایل خود نباشید.

تکنولوژی.jpg7

ماسک بلوتوثی موسیقی

 اگر شما عاشق موسیقی هستید و در حین امورات روزانه‌تان موسیقی گوش می‌کنید؛ با این ماسک می‌توانید در رختخواب یا حتی در سفر از طریق امواج بلوتوث یا با تلفن همراهتان به موسیقی گوش دهید.

تکنولوژی.jpg8

پریز هوشمند وای فای برای کنترل برق

از میزان مصرف انرژی در لوازم‌ منزلتان چه می‌دانید؟

 بهترین راه دانستن آن، استفاده از پریز هوشمندی است که از طریق اتصال به دستگاه‌ها می‌تواند میزان مصرف آن‌ها را مشخص نماید. با این ابزار شما می‌توانید دستگاه‌های خانگی خود را مثل تلویزیون، لامپ‌ها و ... را روشن و خاموش‌کنید.

تکنولوژی.jpg9

لامپ LED هوشمند با مصرف 80 درصد انرژی کمتر

همه دوست دارند قدرت کنترل همه‌چیز را داشته باشند. این کار می‌تواند از منزلتان شروع شود. این کار به‌سادگی و با استفاده از این لامپ‌های LED شدنی است؛ و شما به‌راحتی می‌توانید نور منزلتان را کنترل کنید. با اندکی تنظیمات شما قادر خواهید بود که به‌وسیله‌ی گوشی تلفن هوشمندتان نور این چراغ‌ها را کم‌وزیاد کنید.

تکنولوژی.jpg8.jpg10

صفحه‌کلید مجازی مکعبی و جادویی

این‌یک مکعب جادویی کاملاَ مجازی است. شما می‌توانید این صفحه‌کلید مجازی و قابل‌حمل را هرکجا که هستید استفاده کنید.

همان‌گونه که در بالا خواندید، 10 نمونه از آخرین دستگاه‌های مجهز به فناوری روز دنیا نام‌برده شد که شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر در اینترنت به جستجو بپردازید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه