سرخط خبرها
  • عشق اینستاگرامی، زن جوان را عضو باند زورگیری کرد
  • ریزش ۲ درصدی بورس
  • ژاپن در عملکردی خیره کننده، از ۷ بازی لیگ ملت‌ها ۷ برد به دست آورده
  • زنگ خطر کلیه‌ها در فصل گرما
  • وزیر آموزش و پرورش: امسال استخدام جدیدی برای مهرماه انجام نخواهد شد.
  • مراسم تشییع رهبر شهید در مشهد هوایی برگزار می‌شود
  • شیر خشک گران می شود
  • ۲ هزار میلیارد وجه رایج مملکت از بورس رفت
  • ایران سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی شد
  • گرما برق هزاران خانه اروپا را قطع کرد
  • اژه‌ای: اموال مقامات آمریکایی را توقیف می‌کنیم
  • زاکانی: تمامی چاه‌های آب شرب را به دولت دادیم
  • ثبت‌نام خادمان مراسم وداع با رهبر شهید
  • فاکتورهای کاغذی از دی ۱۴۰۴ بی‌اعتبار است
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان؛

آب باید در اولویت تخصیص ارز دولتی باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: قرارگرفتن موضوع تامین آب در تخصیص ارز دولتی یک اولویت است که باید به آن توجه شود.

رضا مدرس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس در همایش معاونین عمرانی استانداری های سراسر کشور که در کرمانشاه برگزار شد، عنوان کرد: توجه ویژه به تامین منابع آب از محل تاسیسات نمک زدایی (آب شیرین کن) برای مناطق ساحلی یک امر ضروری است.

وی بر ضرورت توجه به محیط زیست دریایی با رویکرد توسعه تاسیسات شیرین سازی آب تاکید کرد و گفت: باید موضوع تامین آب در تخصیص ارز دولتی به عنوان یک اولویت قرار گیرد.

مدرس با اشاره به تامین آب از محل آب شیرین کن، بیان داشت: باید به جامعه محلی در پروژه های تامین آب از محل آب شیرین کن ها توجه ویژه ‌ای شود.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه