English

مسابقات قایق های بادبانی نیروهای مسلح در تنگه هرمز برگزار می شود

دبیر کمیته برگزاری مسابقات قایق های بادبانی نیروهای مسلح گفت: اولین دوره مسابقات قهرمانی قایق های بادبانی نیروهای مسلح و انتخابی ارتش های جهان(سیزم) در تنگه هرمز برگزار می شود.

مسابقات قایق های بادبانی نیروهای مسلح در تنگه هرمز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، ناوسالار سوم پاسدار علی اصغر محمودی بیان داشت: در این دوره از مسابقات، نفرات و تیم های برتر از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، صنایع دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان قضایی نیروهای مسلح و… طی دو روز در آب های آزاد تنگه هرمز به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات نفرات و تیم های برتر قایقرانی - قایق های بادبانی - نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین نفرات برگزیده برای حضور در اردوی آمادگی تیم منتخب قایق های بادبانی نیروهای مسلح برای اعزام به مسابقات قایق های بادبانی ارتش های جهان(سیزم) که در کراچی پاکستان برگزار خواهد شد، شناسایی و معرفی خواهند شد.

محمودی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات در روز سه شنبه نهم شهریور ماه جاری با حضور نفرات و تیم های برتر نیروهای مسلح و به میزبانی نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز برگزار می شود.

گفتنی است رئیس هیئت قایقرانی – قایق های بادبانی - نیروهای مسلح دریادار پاسدار علی اکبر خراتیان این مسابقات را در ارتقای آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در اجرای مأموریتهایی که به طور ملموس با دریا سر و کار دارد بسیار تأثیرگذار دانست و از روند رو به رشد این رشته از رقابت های مهیج آبی اظهار رضایت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه