English

خطیب جمعه خمین:

شهید رئیسی در یک‌هزار روز کاری یک‌هزار کیلومتر را پیمود تا مشکلات مردم را حل کند

خطیب جمعه خمین گفت: شهید رئیسی در یک‌هزار روز کاری یک‌هزار کیلومتر را پیمود تا مشکلات مردم را حل کند.

شهید رئیسی در یک‌هزار روز کاری یک‌هزار کیلومتر را پیمود تا مشکلات مردم را حل کند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین، با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان، افزود: منطقه و جامعه داغدار این مصیبت بزرگ هستند.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی به عهد خود با خدا ادا کرد و تصویر ارزشمندی از تراز اسلامی به نمایش گذاشت.

امام جمعه خمین اظهار کرد: این شخصیت ارزشمند اخلاقی و معنوی، مملو از زهد، بی اعتنا به دنیا، ساده زیست، اهل صبر و استقامت بود.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: سخت کوشی، تدبیر، عقلانیت، منطق، ابتکار و نوآوری، کارآمدی در عرصه‌های خدمت، احساس مسئولیت در برابر مردم، دلسوز، انتقادپذیری و سعه و صدر از دیگر ویژگی‌های مدیریتی شهید آیت‌الله رئیسی است.

وی ادامه داد: سیدالشهدای خدمت پایبند به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی، اهل بصیرت، حفظ منافع اسلامی، معتقد به خودباوری ملی و فساد ستیزی بود.

خطیب جمعه خمین با بیان این اینکه آیت الله رئیسی در حدود سه سال در آستان مقدس امام رضا به عنوان خادم الرضا تحول شگرفی در این آستان مقدس ایجاد کرد، گفت: ایشان بخشی از درآمدهای حرم مقدس را به زائران کمتر برخوردار اختصاص دادند.

حجت الاسلام میرصادقی تاکید کرد: این شهید بزرگوار در مدتی که عهده‌دار قوه قضائیه بود، با جرات و جسارت در مقابل دانه درشت‌های فساد اقتصادی ایستادند و حرکت را به دستگاه عدالت بازگرداند.

وی افزود: سیدالشهدای خدمت طوری در سه سال عهده داری قوه مجریه رفتار کرد که مردم سرافراز از انتخاب خود هستند.

امام جمعه خمین اضافه کرد: کاهش نقدینگی، فروش قابل توجه نفت، بازگشت به رشد اقتصادی، کاهش بیکاری، نهضت ملی مسکن، عضویت در اتحادیه‌های بزرگ اقتصادی، بازگشت پول‌های بلوکه شده توسط شهیدان رئیسی و امیرعبدالهیان، بازنگری موثر در مناقشات بین المللی، تدابیر و طراحی‌های زیرساختی، اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا و حمایت هفت ماهه از مردم مظلوم غزه از اقدامات تحسین برانگیز شهیدان رئیسی و وزیر خارجه بود.

حجت الاسلام میرصادقی بیان کرد: شهید رئیسی در یک‌هزار روز کاری یک‌هزار کیلومتر را پیمود تا مشکلات مردم را حل کند.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی صاحب مکتب و شهید امیر عبدالهیان سردمدار دیپلماسی است.

امام جمعه خمین با اشاره به تشییع ماندگار شهدای خدمت، گفت: برخی رسانه‌ها حضور سیل جمعیت در تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت را سانسور کردند.

حجت الاسلام میرصادقی تاکید کرد: مردم حماسه‌ای دیگری را در هشتم تیرماه رقم خواهند زد که ماندگارترین صفحه تاریخ انقلاب اسلامی خواهد شد.

امام جمعه خمین افزود: ملت ایران در حوادث مختلف به ولایت به عنوان سکاندار جامعه پناه می‌برد و مجری بی بی سی نیز به این مسئله اعتراف می‌کند.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: سیاست‌های جمهوری اسلامی براساس اصول است و آنچه شهدای خدمت بنیان گذاشتند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از رهبری مدبر، مردمی بصیر و اقتدار برخوردار است.

خطیب جمعه خمین تصریح کرد: جبهه مقاومت از هر روز مقتدرتر است و اسرائیل با هجمه‌های حزب الله حماس مواجه شده است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی جبهه شمال را از دست داده و اگر دشمن صهیونیستی به نسل کشی خود در رفح ادامه دهد، حماس از سلاح‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه